עורך הדין איתמר בן גביר, המייצג את אחד החשודים בפרשת ההצתה בכפר דומא, גינה לאחרונה בכלי התקשורת את שאירע ב"חתונת השנאה", של פעילי הימין ואת הסרטון מהאירוע בו נראו פעילים רוקדים כשהם מחזיקים בכלי נשק ובתמונתו של התינוק עלי דוואבשה שנרצח בהצתה בדומא, כשסכין נעוצה בפניו.



בתמונה שפורסמה היום (שישי) ברשת הפייסבוק נראית תמונתו של בן גביר, כשהוא מגנה את הפעילות, לצד תמונה שלו מהחתונה עצמה. התמונה צוברת תאוצה ברשת וגוררת תגובות רבות. חשוב לציין כי בתמונה אין תיעוד של בן גביר כשהוא שותף לפעילות שתועדה בסרטון. 



בתגובה מסר בן גביר ל"מעריב אונליין": "כל מי שרואה את הסרטון יכול להיווכח שאני לא יכול לראות את התמונה של דוואבשה. יש כאן ניסיון להוריד אותי מהתיק. השב"כ מנסה להפחיד אותי. תדרכו פוליטיקאים, ניסו לסרסר ולתקוף אותי, אבל זה לא יעזור להם. אני חושב שהתמונה של דוואבשה היא מטומטמת. מי שעשה את התמונה הוא מטומטם אבל זה לא ירתיע אותי מלעשות את תפקידי. אני אלחם על הזכויות של הצעירים האלה מדובר במעשה שאירע בחתונתם של בני זוג מוכרים מאוד בימין הקיצוני, שהתקיימה באולם חתונות בירושלים ובו חגגו חברי העצורים הנחקרים בחשד למעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה. הם נראים בסרטון, כאמור, כשהם מניפים סכינים, רובים, בקבוק תבערה. עוד נראית תמונתו של התינוק עלי דוואבשה עם סכין שנעוצה בתמונתו של הפעוט.



אתמול הודיעה המשטרה כי נפתחה חקירה בגין העבירות הרבות והחמורות שהוצגו בסרטון החתונה. עוד נמסר כי חומר החקירה שנאסף במשטרה רב והוא הועבר לפרקליטות לצורך אישור פתיחה בחקירה. כמו כן, אתמול ניתן אישור ליחידה לפשיעה לאומנית לחקור גם עבירות הסתה ועבירות נוספות.



מתוך הסרטון. צילום מסך