חשד לרצח בדרום הר חברון. נבהאן מוחמד א-נבארי, תושב חורה בשנות בן 41, נורה היום (ראשון) למוות בעת שנסע ברכבו בכביש בין ההתנחלות סנסנה למעבר מיתר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, אולם לאחר מכן נקבע מותו.



בתחילה נחשד האירוע כפיגוע ירי, אולם לאחר מכן התברר כי מדובר באירוע פלילי, ככל הנראה על רקע רצח שאירע ביישוב חורה הסמוך ביום שישי.



פאראמדיק מד"א אלירם אזולאי שהיה בדרכו לעבודה ונקלע למקום האירוע, סיפר: "ברכב ישב גבר בשנות הארבעים מחוסר הכרה, הוא סבל מפצעי ירי בגופו , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה מאוד".



עטייה חליל אבו אל-קיעאן, תושב חורה בן 50, נורה שלשום לאור יום, כאשר יצא ממוסך למשאיות ברחוב מרכזי ביישוב הבדואי שבנגב.



מחקירה ראשונית עולה, כי אלמונים שיצאו ממכולת חסמו את מכוניתו של האיש שנחשב לאחד מראשי משפחתו, וירו בו מטווח קצר. אמבולנס חבר לרכב שפינה אותו בכניסה לעומר, וחובשים ופאראדיקים של מד"א, ניסו להציל את חייו מאחר והתברר כי נורה בפלג גופו העליון. זמן קצר לאחר מכן, נקבע מותו בבית החולים ״סורוקה״ בבאר שבע.



במשטרת הנגב חושדים, כי נקמת דם בין משפחות היא שהובילה לרצח איש העסקים. בין משפחת הנרצח לבין שתי משפחות - אבו סבית ונבארי, קיים סכסוך דמים שנמשך שנים. בישוב הביעו זעם רב על כך שמקרי הרצח לא פוענחו, וכי שפיכות הדמים בתוך הישוב נמשכת בלי שהמשטרה תעצור זאת.



יש לציין, כי ניסיונות עבר להביא להפסקת אש בין המשפחות לא הצליחו.