הזמר קובי פרץ ממתין בימים אלה להכרעת הדין של בית משפט השלום בתל-אביב, בתיק שבו הוא מואשם בהעלמות מס בהיקף של כ-5 מיליוני שקלים. כזכור, עד המדינה בתיק, אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש, ברח מהארץ.
 

בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפר הבוקר (חמישי) קובי פרץ: " אותו אחד שטען שלקחתי את ה-5 מיליון שקלים האלה, אז בא גיסו, והגיש תלונה למשטרה, הלך גם לפוליגרף ויצא דובר אמת. גיסו יצא עליו סוג של עד מדינה, וטען שאת כל 5 מיליון השקלים האלה הוא החביא אצל אחותו, שהייתה שוטרת. אלה דברים שאף אחד לא יודע, גם לא התקשורת. אף עיתונאי, שעשה 'העתק-הדבק' על כל מה שקשור לפרשה של קובי פרץ, לא יודע מה היה, כמה היה ואיך היה".
 

"המשפט יסתיים בזיכוי מלא, בעזרת השם, לקובי פרץ", הוסיף הזמר. "עד המדינה ברח מהארץ למדינה שאין לישראל הסכם הסגרה איתה. אני לא אנוח כל החיים עד שאדאג שיביאו אותו לארץ, למרות שיהיה לי קשה. הוא ברח עם כל הכספים. יש לו שם המון כסף, נדל"ן וכספים ומה לא. הוא טען שאין לו שקל, אגב. אני לא אנוח עד שהוא יגיע לתת את הדין שלו על כל מה שהוא עשה. הוא עבד על כולם כולל גם עליי. הצדק יצא לאור".
 
פרץ לא חסך ביקורת גם מהפרקליטות: "רואים את זה בכל הפרשות האחרונות, כל הבושות והפדיחות של הפרקליטות, מה שקורה איתם לאחרונה. לבוא ולהאשים זה הכי קל. שילכו וילמדו את החומר, זה יותר חשוב".