חקירתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו במשטרה מסעירה את המדינה. אחד המקורבים לגברת נתניהו הוא בני ציפר, עורך מדור הספרים של עיתון "הארץ", שאירח את הזוג נתניהו לארוחת ערב, ואף תיעד את האירוע בכתבה. גבי גזית שמע ממנו הבוקר ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ואמר: "אני עומד מאחורי מה שכתבתי על שרה נתניהו. אני מאוהב בשרה נתניהו, אוקיי? אני מכריז בזאת שהתאהבתי בשרה נתניהו. אתה מדבר על שרה נתניהו בלגלוג כי זה עושה רייטינג לתוכנית שלך, כי זו האווירה הציבורית. אווירת השיסוי שנכנסה להילוך גבוה כבר לפני הרבה זמן".



על חקירתה של נתניהו אמר ציפר: "לאנשים יש חדווה לראות אנשים אחרים נגררים לכיכר העיר בשערות, ואנחנו עדיין לא יודעים שזה מגיע להם. אותי זה מזעזע כאדם, בלי קשר לשרה נתניהו. החוקרים שיחקרו אותה, כל חוקר רוצה להיכנס להיסטוריה כמי שחקר את שרה נתניהו, זה מאוד מאוד יוקרתי, ועתה לא ירפו כל כך מהר מהטרף, אלא אם כן יקרה משהו אחר. אני רואה שיסוי והתעללות על הילדה הלא מקובלת בכיתה. למה דווקא היא? כי הזוג נתניהו הם זוג שנראה טוב, הם צעירים".

גזית שאל את ציפר מאיפה הוא יודע על הפעילות המינית של הזוג נתניהו, כפי שכתב בכתבתו ב"הארץ", וציפר השיב: "אני יודע כי אני מתבונן בזוג הזה , אני מכיר אותם ואני יודע שזה נכון. גם אתה היית ראש ממשלה היו מוצאים לך משהו. יש איזה חוסר פרגון חולני וכרוני בעם שלנו, וזה לא דבר חדש".

"האם היא מטורללת כמו שטוענים?", שאל גזית,

וציפר סתר אותו: "להגיד על שרה נתניהו שהיא מטורללת, זו עוד אחת מהעלילות האלה. זה הסטריאוטיפ על האישה המשוגעת שמקלקלת את הקריירה שבעלה, הוא אחד הסטריאוטיפים הכי מכוערים. כשישבתי מולה לא ראיתי אישה מטורללת. ראיתי לפני אישה נחמדה, לבבית, עם הומור נהדר". "האם היא שתתה הרבה בזמן הארוחה?", התעניין גזית, וציפר השיב: "לא, היא לא שתתה באופן מיוחד. עשינו רק 'לחיים'. היא אישה נחמדה ואפשר לטפול על כל אחד ואחד דבר כזה".