לכבוד סיום השנה האזרחית 'רדיו ללא הפסקה' מסכם לכם את השנה החולפת עם כל האירועים שהסעירו את המדינה, ריגשו עד דמעות, והוציאו אותנו מהכלים. כל האירועים המרכזיים של 2015 דרך המיקרופון שלנו, בלי פילטר, ללא הפסקה.




ניצחון נתניהו - בחירות 2015 : אין ספק שהאירוע הכי בולט שהיה השנה הוא הבחירות לכנסת ישראל. אחרי רגעים דרמטיים וספקולציות כאלה ואחרות נבחר בנימין נתניהו להרכיב גם את הממשלה הבאה. זה מה שהיה לשדרנים שלנו להגיד על כך: (מתוך תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג) יורם שפטל מאושר: "איך הייתי רוצה לראות את הפרצוף של בן כספית ורביב דרוקר עכשיו!"  


ולעומת זאת מהצד השני: (מתוך זהבי עצבני) זהבי על המפסידים הגדולים במערכת הבחירות: "הייתם שחצנים וקיבלתם את מה שמגיע לכם!

נאום 'הקמעות' של יאיר גרבוז: קצת לפני הבחירות השתתף האמן והפובליציסט יאיר גרבוז בעצרת להחלפת השלטון ונשא נאום שייזכר לדיראון עולם כ'נאום הקמעות ומנשקי המזוזות'. דידי הררי לא נשאר חייב: (מתוך דידי לוקאלי) דידי על 'יהיר' גרבוז: "לפחות יש לו את האומץ לעלות לבמה ולהודות שהוא גזען"


אורן חזן מתחיל את דרכו בכנסת ישראל: אחרי הבחירות הגיח לחיינו אורן חזן, חבר כנסת ופוליטיקאי עולה. שי ודרור זיהו את הפוטנציאל של הח"כ הצעיר כבר מתחילת דרכו: (מתוך תכניתם של שי ודרור) שיחת טלפון מפתיעה לח"כ אורן חזן: "אתם ראויים להערכה והערצה"

רצח במצעד הגאווה: המדינה הוכתה בתדהמה כאשר במהלך מצעד הגאווה בירושלים, ישי שליסל, שריצה בעברו עונש מאסר בגין ניסיון רצח, דקר צועדים ורצח באכזריות את שירה בנקי בת ה-16. גבי גזית כאב את מותה של שירה ז"ל: (מתוך תכניתו של גבי גזית) גבי גזית: "שירה בנקי ז"ל נרצחה בגלל שנאה, בערות, חשיכה אינטלקטואלית והסתה"


ורדה רזיאל ז'קונט הביעה את דעתה על הדוקר ישי שליסל: (מתוך תכניתה של ורדה רזיאל ז'קונט) ורדה על הרוצח ישי שליסל: "עכשיו הוא יקבל 'צומי' במחלקה לבריאות נפש"

הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא: בחודש יוני הציתו אלמונים את בית משפחת דוואבשה. בני המשפחה התעוררו בעקבות השריפה וניסו למלט מהבית את שני ילדיהם אך למרבה הצער הפעוט עלי נספה. מספר שבועות מאוחר יותר מתו גם אביו ואמו, סעד וריהאם דוואבשה, מפצעיהם. במקום התגלו כתובות 'נקמה' ו'יחי המלך המשיח', דבר אשר העלה חשד כבד כי מדובר באירוע טרור. זה מה שהיה לנתן זהבי להגיד על האירוע האכזרי: (מתוך זהבי עצבני) זהבי: "אלה ששרפו את המשפחה בכפר דומא לא מפחדים מכלום"
הרגע בו איבדנו את התמימות - טיסת השוקולד: סערה נרשמה בטיסת ישראייר כאשר נוסעים תקפו מילולית דייל שהעז שלא למכור לחברתם שוקולד. תיעוד התקרית הועלה לרשת וצבר תוך זמן קצר עשרות אלפי צפיות ושיתופים. גם שי ודרור לא נשארו אדישים לאירוע: (מתוך תכניתם של שי ודרור) סרטון השוקולד על המטוס - "האישה השנייה נורא הירואית היא נלחמת למען האחרים"

מחאת יוצאי אתיופיה: בעקבות פרסום סרטון בו נראו שוטר יס"מ ומתנדב מכים את דמאס פיקדה, חייל ממוצא אתיופי, החלו הפגנות סוערות במחאה על יחס המשטרה ליוצאי אתיופיה בישראל. טענות על גזענות ואפליה נשמעו ואלפים השתתפו באירועי מחאה ברחבי הארץ. (מתוך תכניתו של ניסים משעל): ממארגני מחאת האתיופים: "למה השוטרים השליכו גז פלפל על המפגינים?!"
שני אירועים בולטים בספורט הישראלי הם כניסתה של מכבי תל אביב לליגת האלופות והעפלתו של המאמן הישראלי דיויד בלאט לגמר ה-NBA. כמו תמיד, לצוות תכנית הספורט שלנו היה מה להגיד על כך: (מתוך תכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה) ההצלחה של מכבי או של הכדורגל הישראלי? אבי מני: "רון, דבר איתי בשפה שאני מבין
"
הקוף מחזיק אצבעות לדיוויד בלאט: "אף מאמן ישראלי עוד לא הפסיד בגמר ה-NBA"

ינון מגל נחשד בהטרדה מינית ופורש מהכנסת: בכנסת נרשמה השנה מבוכה כאשר ינון מגל, חבר כנסת מהבית היהודי, נחשד בהטרדות מיניות ופרש מהכנסת. למרות שרבים שמחו על הפרישה עורך הדין יורם שפטל לא היה מרוצה: (מתוך 'שפטל עצבני') האם ח"כ ינון מגל צריך להתפטר מהכנסת? "אין שם אבק של ראיה לעברה פלילית"


זהבי לעומת זאת נשמע קצת אחרת: (מתוך 'זהבי עצבני') זהבי על ח"כ ינון מגל: "כנראה שהוא סתם עוד יהודי חרמן שמעשן ג'וינט כמו כולנו"

סילבן שלום - נחשד בהטרדה מינית ומתפטר מהכנסת: ובאותו נושא נרשמה מבוכה נוספת כאשר שר הפנים סילבן שלום פרש מהכנסת בעקבות הטענות נגדו על הטרדה מינית. לשי ודרור היה מאוד חשוב לשמוע מה יש לאישה שלצידו, ג'ודי שלום ניר מוזס, להגיד: (מתוך תכניתם של שי ודרור) שיחת טלפון מפתיעה לג'ודי שלום ניר מוזס: "שמתם לב שאף אחד לא מדבר על מתווה הגז?"

בן כספית והילה קורח שוחחו עם חברת הכנסת שלי יחימוביץ' שלא היססה להביע את דעתה: (מתוך חמש) ח"כ שלי יחימוביץ' על פרשת סילבן שלום: "יש מקרים שהאג'נדה נתקלת בידידות ובקירבה"

יוסי שריד הולך לעולמו: מדינת ישראל נפרדה השנה בכאב מחבר הכנסת ושר החינוך לשעבר יוסי שריד. לפני מותו דנה ספקטור ורן שריג ניהלו איתו שיחה אינטימית, מרגשת וקצת אחרת: (מתוך תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג) יוסי שריד מדבר על אהבה וחושף - "אני לא בטוח שאשתי אוהבת אותי"

מוטי קירשנבאום הולך לעולמו: אדם נוסף שהלך השנה לעולמו הוא איש התקשורת מוטי קירשנבאום, אחד מאבני היסוד של התרבות הישראלית הולך לעולמו. נתן זהבי נפרד מחברו הקרוב: (מתוך זהבי עצבני) נתן זהבי נפרד ממוטי קירשנבאום ז"ל: "איש רב פעלים"
פיצוץ גשר מעריב: עבודות הרכבת הקלה החלו בתל אביב ואזרחים רבים התרגשו לקראת פיצוץ גשר מעריב המיתולוגי. רינה מצליח וניסים משעל התרגשו קצת פחות מהאירוע ההיסטורי והתמקדו בפקקים הצפויים: (מתוך משעל על הבוקר) פיצוץ גשר מעריב - "חומר הנפץ יפוצץ את עמודי הגשר אחד אחרי השני כמו אפקט הדומינו"


בר רפאלי מתחתנת: אירוע היסטורי (או היסטרי) נוסף היה חתונתה של דוגמנית העל בר רפאלי. השמיים נסגרו, צלמים ניסו לפרוץ מחסומים, ואפילו שר התחבורה נזעק לעניין. גבי גזית התכונן לקראת האירוע והתלבט איזו מתנה מתאימה לזוג המאושר: (מתוך תכניתו של גבי גזית) גבי מחפש מתנת חתונה לבר רפאלי - מה קונים לזוג שיש לו הכול?

פרשת אלנבי 40 נחשפת: סדום ועמורה בארץ הקודש - פרשת אלנבי 40 מזעזעת את המדינה. כל מילה נוספת בעניין מיותרת. (מתוך תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג) פרשת 'אלנבי 40' - שי אטיאס חושף: "התקרית שצולמה התרחשה שוב עם אותה בחורה!"
הכרעת דין בעניינו של אהוד אולמרט: באופן סופי קבע בית המשפט העליון כי אהוד אולמרט יישלח לכלא ל-18 חודשים. וכך, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, ראש ממשלה הולך לכלא. למרות גזר הדין ירמי אולמרט, אחיו של, היה מרוצה: (מתוך תכניתו של גבי גזית) אחיו של אהוד אולמרט מרגיש הקלה: "אני בטוח שהוא יסתדר בבית הכלא"