מצבם של שני הפצועים באורח קשה שנפגעו אתמול בפיגוע בפאב ברחוב דיזנגוף מוגדר קשה אך יציב והם מורדמים ומונשמים, כך מסר היום (שבת) מנהל המרכז הרפואי בבית איכילוב פרופסור רוני גמזו. פרופ' גמזו מסר כי פצוע אחד שנפגע בראשו מורדם ומונשם במחלקה הנוירו-כירוגית ומצבו יציב. "אנחנו מרדימים ומנשימים כדי לראות ולדעת את התהליכים. האינדיקציות שלנו אופטימיות", אמר.   

הפצוע השני באורח קשה, מסר גמזו, נפגע בבטנו ולאחר שהגיע לבית החולים הוא עבר ניתוח ראשון. אמש עבר ניתוח שני והיום עבר ניתוח שלישי. "שלושת הניתוחים היו מוצלחים והוא חוזר לטיפול נמרץ כללי. אנו שבעי רצון ממצבו היציב ואופטימיים". שני הפצועים הם בגילאי 30-31. 
צחי לזן, אחיו של עידו לזן, אחד מהפצועים באורח קשה,  סיפר כי הוא הגיע פצוע קשה ועבר סדרת ניתוחים. "אח שלי בחור בריא וחסון, מדריך כושר, ובעוד חודשיים, אולי ארבעה חודשים, 'נפרק' בקבוק ויסקי לרגל החלמתו המהירה", אמר באופטימיות. 

אנשי הזיהוי הפלילי בבית טבע "אניס" (צילום: מאיר בר און)

הוא ביקש להודות לצוות שטיפל בו מיד לאחר הפיגוע והעניק לו טיפול רפואי ראשוני, לבית החולים, שהשקיע רבות ודאג לעדכן כל העת את המשפחה ולמאות האזרחים שהגיבו וסייעו בחיפושים אחר ג'נגו, כלבו האהוב של אחיו, שנמצא בעקבות הפרסום בפייסבוק בבניין בתל אביב כשהוא עייף ורעב. "אנו מצפים לאיחוד המשותף של בנג'ו ועידו, שממתין לו בקוצר רוח". 
צחי סיפר עוד שאחיו שנפצע היה בדרכו לחגיגות יום הולדת, לא בפאב הסמטה אליו כיוון המחבל את נשקו, ונפגע ברחוב. "הוא עבר במקרה בזמן הלא נכון במקום הלא נכון". הוא סיפר עוד כי "התחושות שלנו, של המשפחה והחברים הן של פחד וקשות אבל החיבוק החם שקיבלנו מכל עבר סייעו לנו מאוד וחיזקו אותנו". עוד סיפר שהמשפחה התגוררה בערד ועברה לתל אביב, וכי עידו עבד כמאמן כושר פרטי ובמכונים. "הוא בחור חזק והוא נמר. והוא עוד יתאושש. אנו כל הזמן סביבו, המשפחה והחברים".