אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב שהורשע שלוש פעמים ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, שוחחה עם דנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ואמרה: "אני חושבת שהרצח בוצע על ידי ילדים מבית הספר. אני לא יודעת אם מדובר בילדים שעליהם מדברים בקבוצת הפייסבוק שקמה כדי לספר את האמת על הפרשה, או בילדים שאילנה ראדה (אמה של תאיר ז"ל) חושבת שמדובר בהם. יש לי את החשדות שלי, אבל אין לי הוכחות. אם היו לי הוכחות ביד הייתי רצה איתן למשטרה, וגם לא בטוח שהיו מקבלים אותי. כי מבחינתם הרוצח בפנים והם לא מתייחסים ולא מדברים. לפני כשנתיים הגשנו לבית המשפט העליון בקשה לבדוק חשד גדול שהיה לנו נגד אדם ספציפי, והם לא קיבלו את זה".



זדורוב המשיכה בביקורת: "המשטרה והפרקליטות המציאו שקרים וקראו להם 'עובדות' או 'ראיות'. הם משקרים לשופטים שהחליטו שרומן אשם בגלל השקרים שלהם. למשל, הסכין יפנית. כל ההודאה שלו רומן דיבר על סכין יפנית ובכלל מסתבר שהרצח היה בסכין משוננת. הם טוענים שרומן הוביל אותם לתא השירותים מס' 2 שבו קרה הרצח. אבל יש לנו הקלטה, כהוכחה, שהחוקר מדבר איתו על תא מספר שתיים. זה יצא מהפה של החוקר ולא מרומן".



"הסיבה שהם הפילו את זה עליו היא שהיה חשוב להם לסגור את התיק. הציבור היה מודאג, ילדה נרצחה בבית ספר. הם רצו לתפוס את הרוצח ולהרגיע את הציבור והכריזו תוך שבוע שתפסו אותו. מכאן זה התגלגל והם לא ידעו לעצור. עכשיו קיבלנו ארכה של 45 ימים לבקש דיון נוסף של בית המשפט העליון ויש עורך דין חדש, החלפנו ייצוג. אנחנו מתחילים עוד פעם. רומן יודע שיש קבוצה מאוד גדולה שתומכת בו, זה עוזר לו להחזיק מעמד".



על החיים עם בעל שנמצא בכלא כבר תשע שנים אמרה זדורוב: " אנחנו נפגשים אחת לחודש. אני נכנסת לשם בערב ויוצאת בבוקר. יש לנו לילה אחד בחודש להיות יחד. אנחנו מדברים על המשפחה, החברים ומה שקורה בקצרין. על הכל חוץ מעל המקרה הנורא. כשהפרשה התחילה היה לנו ילד בן חודש, ליאון. היום הוא בן 9. תקופה ארוכה הסתרתי ממנו הכל, אבל הוא גדל וכבר אי אפשר להסתיר. הוא מדבר עם אבא כל יום ותומך בו. עכשיו יש לנו עוד תינוק, עידן, ילד שני שגדל בלי רומן. אני מקווה שהילד השני שלי לא יצטרך לעבור את אותו הדבר כמו אחיו הגדול".



ערך: אסף נבו