תמונות מתוך קמפיין הבחירות של שירה אבין לראשות עיריית רמת השרון, עוררו סערה בקרב תושבי העיר שלאחר מכן גלשה לרשתות החברתיות. בתמונות נראית אבין, ראשת העיר המכהנת כשלידה סגנה, יעקב קורצקי, המתמודד אף הוא על ראשות העיר בבחירות שייערכו ביום שלישי הבא, 12 בינואר.
 
קורצקי נמנע במהלך הקמפיין שלו להבליט את הכיפה שהוא חובש ואף הבטיח שיהיה ראש עיר לכולם – לדתיים ולחילוניים כאחד. הוא אף מציין בקמפיין שרעייתו שרון, היא חילונית.
 
בתמונות שפרסם מטה הבחירות של אבין מובלטת הכיפה השחורה על ראשו של קורצקי והדבר עורר כאמור זעם רב בעיר ורבים ראו בכך אקט של גזענות והפחדה.
 

גולשים ברשתות החברתיות הגיבו לסערה וחלקם אף כתבו דעתם בדף הפייסבוק הרשמי של ראשת העיר אבין: "מדובר בקמפיין הפחדה שלילי עם ארומה של גזענות, אני לא אצביע לאדם שזה עולם המושגים שלו ואני קורא לחבריי בעיר לנהוג כמוני".
 
יעקב קורצקי עצמו הגיב לסערה ואמר: "אני לא נגרר למה שהיא רוצה. כל מי שמכיר אותי בעיר יודע שאני אדם שמקרב לבבות, אוהב אנשים. אני מציג את הצד החיובי ומחפש את הדברים החיובים. לדעתי מה שהיא עשתה לא ראוי, ואם היא חושבת שמה שהיא עשתה עוזר לה, שיבושם לה. אני ממשיך בקמפיין החיובי". את תגובת מטה הבחירות של שירה אבין לא היה ניתן להשיג.

שירה אבין, ראשת עיריית רמת השרון בפועל מסרה בתגובה: "ההאשמות המופרכות על גזענות הן ניסיון כושל להסיח את דעת הציבור מהעיקר, שהוא עתידה של רמת השרון. מעשרות סקרים שהיו בשבועות האחרונים עולה כי רק לי יש סיכוי אמיתי לנצח בבחירות את קורצקי עם הכוח הארגוני החזק שעומד לרשותו. כל קול שילך למתמודדים האחרים יביא את קורצקי לניצחון. אני מתחייבת לפעול למען כל תושבי רמת השרון ללא שום הבדל, לשמור על צביונה המיוחד והליברלי של העיר ולהצעיד אותה קדימה. ביום שלישי תושבי רמת השרון יצטרכו להכריע אילו ידיים יונחו על ההגאים של העיר שאנו כה אוהבים ומי ישמור טוב יותר על רמת השרון שלנו".