נטפליקס נולדה שנה לפני גוגל ו – 9 שנים לפני הולדת האייפון, בעולם שבו החיבור המהיר לאינטרנט עשה קולות של פקס ויכולת להספיק להכין קפה, לאכול עוגה ולחזור חזרה מהמטבח לפינת העבודה עד שהאתר המבוקש נטען. במהירות עשתה נטפליקס דרך מרשימה ביותר במעבר מחברת לואו – טק לחברת היי – טק לכל דבר. שנתיים לאחר השקתה החלה החברה להשכיר סרטים באמצעות מינויים לשירות הסטרימינג שלה. יקחו עד כמה שנים והשירות הזה, המוכר כל – כך בשמו "צפייה ישירה" יחליף לחלוטין את שירות השליחים, סטייל פדקס, עליו התבססה החברה בתחילת הדרך.

אתמול הודיעה נטפליקס על כניסתה לישראל והרשת כמרקחה. מדובר בשירות טלוויזיה לכל דבר, שניתן לצפות בתכניו, בקלות יחסית, מכל מכשיר כמעט. ספריית הסרטים של נטפליקס עצומה ואת הסדרות ניתן לראות, כבר מהרגע הראשון בשלמותן, מפרק הפתיחה ועד פרק סיום העונה. והמחיר: 32 שקלים בחודש.

לצד ההתלהבות מהשחקנית החדשה / ישנה יש לקחת בחשבון, שלפחות בתקופה הקרובה השירות לא יהיה בעל ממשק בעברית ואפילו התכנים עצמם לא יתורגמו לעברית. במילים אחרות מי שרואה כבר היום את הסדרות של נטפליקס ביס, בהוט או בסלקום, עשוי שלא למהר לחסוך במקום שיעשה לו כאב ראש. לאלה מצטרפים הילדים, חובבי הספורט ואוהדי סדרות המקור, כולם לא ימצאו את התוכן האהוב עליהם בין התפריטים של ענקית התוכן.

נראה שכמו כל עולה חדשה, גם האמריקאית הזאת תצטרך להסתגל לאקלים הישראלי, ללמוד את השפה ולאסוף אט אט חברים. ההיסטוריה מלמדת שלא תהייה לה בעיה להתאים את עצמה ולהסתגל במהירות.