המצוד אחרי המחבל נמשך: לאחר הערכת מצב של גורמי הביטחון, הוחלט היום (שישי) על תגבור כוחות באזור תל אביב וגוש דן. המשטרה אף פרסה מחסומים בגזרה ובחלק מהצירים המרכזיים בשרון.



מוקדם יותר היום כוחות כוחות גדולים של משטרה ושב"כ הגיעו לאזור וואדי ערה בחיפושים, בעיקר במישור המודיעיני, אחר נתיב הבריחה של המחבל מדיזנגוף. בשעות הקרובות צפויה להתקיים דרשה שבועית במסגד בוואדי ערה, בו יקחו חלק בני משפחתו של המחבל נשאת מלחם, שם צפוי האימאם לגנות את הפיגוע. כוחות גדולים פרוסים גם בסביבת המסגד. 



אתמול הורה בית משפט השלום בחיפה הורה הארכת מעצרו של מוחמד, אביו של המחבל נשאת מלחם. במקביל האריך בית המשפט בשלושה ימים את מעצרו של מכר המשפחה איימן שרקייה ובן משפחה נוסף. בית המשפט קבע כי האב ימשיך לשבת במעצר כשהחשדות נגדו עדיין הן סיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי-חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע. 
 

יחד עם האב נעצרו כאמור שלושה בני אדם דודו של המחבל בדר מלחם בן ה-60 ובן דודו אמין מלחם בן ה-23, וחבר של המשפחה איימן שרקיה בן 38.  בסך הכול נעצרו שמונה בני משפחה ומכרים של המחבל עד כה. שלשום שוחרר אחיו של מלחם ג'אודת, למעצר בית.
 
גורמי הביטחון בדיון דרשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים אבל בפועל הוארך המעצר רק בשלושה ימים. כמו כן, הוארך בשלושה ימים מעצרם של מכר המשפחה ובן משפחה נוסף. דודו של המחבל שוחרר לביתו.