בפאב "הסימטא" ברחוב דיזנגוף בתל אביב, היכן שהתרחש פיגוע הדמים שגבה את חייהם של שמעון רואימי ואלון בקל, התאספו הלילה (שישי) בליינים לזכור את ההרוגים ולציין את חיסול המחבל, נשאת מלחם, שהילך אימים על תושבי תל אביב.

המקום הומה ומלא אנשים, חלק עומדים בתור מחכים לשולחן. שחף קורנפלד ואופיר אופנהיים מרמת גן סיפרו שזאת הפעם הראשונה שהם מגיעים לבלות בפאב הסימטא: "אנחנו מבלים הרבה באזור ובאנו דווקא לכאן מסקרנות, עניין אותנו לראות את המקום בגודל טבעי אבל בעיקר להביע תמיכה ולנסות להחזיר את השגרה". השניים סיפרו כי למרות שהם נוהגים לבלות בתל אביב, בימים האחרונים חששו כי המחבל לא נתפס. "היום השתחרר לחץ אז לא פחדנו להגיע לכאן, רק המחשבה שדבר כזה קרה כאן מורידה את המורל".
פולינה אנוחי בת 22 מתל אביב סיפרה ל"מעריב אונליין": "חשבנו לאן לצאת וכאן מעולם לא היינו. אחרי שתפסו את המחבל התלבטנו אם אפשר כבר לצאת לדיזנגוף או לא, אבל עמוק בפנים היתה תחושה שכדאי לבוא לפה להביע כבוד. יש לנו חברים שנהרגו בצוק איתן וחשוב לנו להזדהות עם המשפחות השכולות. עכשיו אנחנו עם רגשות מעורבים, מצד אחד עצב על מה שקרה כאן ומצד שני אני שמחה שבאנו", אמרה הצעירה בעודה יושבת במקום עם שתיים מחברותיה. 

חיים רובינשטיין ונדב שטרן גם הגיעו למקום בפעם הראשונה, דווקא בעקבות תפיסת המחבל: "היום הזה מסמל סגירת מעגל מסוימת, זאת הפעם הראשונה שהפאב נפתח רשמית והבנו שאנחנו יושבים בדיוק במקום שבו ישבו ההרוגים. זה מרגיש לנו סמלי וחשוב לחזק את המקום", אמרו השניים. 
דין רייכל מבעלי המקום אמר ל"מעריב אונליין": "בהרגשה שלנו אחרי שתפסו את המחבל זו לא סגירת מעגל, אלון בקל ושמעון רואימי לא יחזרו לחיים, אנחנו לא יודעים אם אי פעם נצליח להתגבר אבל אנחנו יודעים שלא נשכח ונמשיך לעשות הכל לזכרם".
הוא הצביע על עץ שעומד במרכז הבר וסיפר "אנחנו מתכוונים לחרוט על העץ את התאריך 1.1.16, את ראשי התיבות של ההרוגים וכך להנציח אותם".