תושב בית שמש, בן 50, הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים בביצוע אונס ומעשים מגונים באחייניתו, מאז שהיתה בת שמונה ועד לפני שנתיים. כתב האישום מייחס לו כמאה מקרים שבהם ביצע בילדה מעשים מיניים בעת שביקרה בביתו, בתדירות של כאחת לשבוע. הפרקליטות ביקשה להותירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
 
מכתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ענת ארוסי-כהן, עולה כי הנאשם נשוי לדודתה של הילדה וכי למשך תקופה מסוימת התגוררו שתי המשפחות בשכנות. המעשים התרחשו לראשונה בחודשי החופש הגדול בשנת 2009, בעת שהייתה המתלוננת בין כיתה ב' לכיתה ג'. באחד הימים, הגיעה הילדה לביתו של דודה, כדי לשחק עם ילדיו. בעת הביקור ביצע בה מעשה מגונה ולאחר מכן אמר לה לא לספר על כך לאיש.
 

מעצר עד תום ההליכים


בהמשך, בין השנים 2013-2009, בלילות שבהם ישנה המתלוננת בביתו של הנאשם באותו החדר עם ילדיו, ובעת שכל דרי הבית ישנים, נהג הנאשם להיכנס למיטתה בלילות, לבצע בה מעשים מגונים ולאנוס אותה. "מעת לעת, נהגה המתלוננת לבקש מהנאשם לחדול ממעשיו, והנאשם התעלם מבקשתה והמשיך לגעת בה", נכתב בכתב האישום. סמוך לחודש אפריל 2013, לאחר שחשפה את המעשים בפני מורת בית הספר, הפסיקה הילדה לישון בביתו של הנאשם, בהוראת המורה, וכך נפסקו המעשים.
 

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי "העברות אשר בוצעו על ידי הנאשם לאורך שנים, מתחת לאפם של בני משפחתו, ונסיבותיהן, מבססות את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".