האמן ננסי ברנדס (69), אושפז לפני כארבעה חודשים בבית החולים איכילוב עם חיידק טורף. הוא הצליח להתגבר על המחלה, אבל נשאר עם חובות כספיים כבדים. כעת הוא מתאושש ומקווה לחזור לבמות. "אני מרגיש טוב", אמר ברנדס היום (שני) בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אני חושב שיחסית למה שהיה יכול לקרות, אני חייב כל בוקר להגיע לכותל ולהגיד ברכת הגומל. זה ממש מטורף. אני הייתי כבר בצד השני, והרופאים הרימו ידיים. אבל הוא לא לקח אותי כי יש שם כבר יותר מדי בדרנים".



 



"אני הותקפתי על ידי חיידק שמו בישראל סטפילוקוקוס אאוראוס, שזה נשמע כמו סטלוס ואורן חן באולמי שושנים", המשיך ברנדס. "והחיידק הזה הוא קבע לי את הסדר החדש בגוף שלי. הוא מוריד לי את המערכות שקרסו, הכליות, הכבד, הוא, ה'פזוונג' הזה הקטן. אני חושב שאני דוגמה להרבה אנשים שהם במצב קשה לא לאבד לרגע תקווה, שאתה יכול לצאת מזה. ידעתי שאני אצא מזה. ידעתי שאין חיידק בעולם שיכול להרוג את ה'מיקרוב' שנקרא ננסי ברנדס".



"לא נפלתי על הקרשים"


"מבחינה כלכלית המצב שלי לא טוב", הודה ברנדס, "אבל עשו מזה אובר-דרמטיזציה. לא נפלתי על הקרשים ואני לא בפת לחם. המצב קשה כי כל אמן שלא עובד חצי שנה נכנס לבלגנים. אני לא אייל גולן ולא משה פרץ שמרוויחים ברוך השם ואני מפרגן להם. אני מעבד מוזיקלי. נכון שאני חתום על 3,000 שירים באקו"ם, חלקם להיטים ענקיים כמו 'הפרח בגני', 'בדד' ו'לפעמים', שירים שעד היום מושמע. אבל זה עיבוד, לא כתבתי את השיר, התמלוגים זה רק חלק קטן. אני קורא תגובות שאומרים למה לא שמת כסף בצד. לא יכולתי לשים כי יש לי ארבעה ילדים, שלושה נכדים מבת שחזרה בתשובה, שאני איתה בקשר מעולה, ואני צריך לדאוג להם, אני עוזר לכולם".

"ברור שיש פרופורציות חדשות לחיים", הוסיף המוזיקאי והבדרן. "אתה חושב פעמיים לפני שאתה מתעצבן. לוקח את הדברים במשקל שונה. יש לחיים תוכן שונה. אם אנשים היו לוקחים את החיים כמוני העולם היה נראה יותר טוב ויותר יפה. החזרה הביתה היתה מוזרה. אשתי והילדים קבעו סדר עולמי חדש. אז עשיתי הכל רק לא להפריע, שלא ירגישו שחזרתי", הוא הוסיף.

ברנדס סיפר כי הוא מופיע בימים אלה והוסיף: "בתוך ההופעה שלי הכנסתי הרבה חלקים שקשורים לשהייה של ארבעה חודשים בבית החולים. ב-11 במרץ יש אירוע לכבודי בבית החייל בתל אביב, שבו יופיעו חברים שלי - אייל גולן, יהודה פוליקר, שלומי שבת, אדיר מילר, מירי מסיקה, מיקי קם וציפי שביט, וגם אני אהיה שם. אני מתרגש נורא".

ערך: אסף נבו