בית משפט השלום ברמלה הטיל לאחרונה עיקול על נכסיו של עובד בחברת הצורפים, שנטען כי גנב  מהחברה כ-600 ק"ג כסף בשווי של כ-2.5 מיליון שקל. החברה שממנה נגנב הכסף הגישה תביעה, באמצעות עורכי הדין ורד כהן ורענן בר און, נגד העובד. חברת הצורפים עוסקת בייצור ובשיווק מוצרים מכסף טהור ומוצרים משולבי כסף. בכתב התביעה שהוגש  נטען כי חודש וחצי לפני שנתפס העובד, נמצאה במפעל שקית ניילון מוסתרת בבית הכנסת של המפעל, ובתוכה חלקי יציקות מכסף. בעקבות כך, בחברה חשדו כי אחד מעובדיה גונב מתוך מלאי הכסף של החברה, המשמש לייצור המוצרים היקרים.



לאחר חיפושים מדוקדקים טוענים בחברה כי העובד האחראי לגניבות נתפס. על פי החשד, העובד נהג להחביא את הכסף הגנוב בגרביים שחורות, שאותן הסתיר בשטח בית הכנסת הנמצא באזור המפעל של חברת הצורפים.
 
על מנת לוודא את החשדות, בר און  וכהן הפעילו חוקרת פרטית, שדובבה את העובד שטען לדברי עורכי הדין כי אכן ביצע את הגניבה והוא אף התחייב להחזיר 6.5 ק"ג כסף "בתוך שעה, שעתיים". העובד הסביר את הגניבה בטיעון כי המשכורת שלו אינו מספיקה לו: "הייתי צריך להתפרנס ממשהו", הסביר. לאחר שהודה בעובדות, טוענים בחברה, החזיר העובד כ-5.8 ק"ג מתוך מלאי הכסף שגנב.
 

במהלך הבדיקה, גילו עורכי הדין כי החשוד גנב לכאורה אפילו מאביו בעת שעבד בעבר במפעלו. האב סיפר כי בנו נהג לגנוב ממנו חומרי גלם, להתיך אותם ולמכור אותם. עוד סיפר כי לאחר שגילה זאת, הוא גירש את בנו מהמפעל ווידא כי הוא לא יתקרב למקום יותר. עוד סיפר האב כי בנו מנהל "אורח חיים נהנתני", הכולל נסיעות משפחתיות לחו"ל, "הרבה מעבר למה שיכול היה להרשות לעצמו". עוד טוענים כהן ובר און כי העובד נתפס בעבר בגניבה ממקום עבודה קודם שבו עבד, ואף הוגש נגדו כתב אישום בגין גניבה על ידי מעסיקו הקודם.