אחד מהפצועים קשה בניסיון החיסול שאירע הבוקר (שלישי) בתל אביב נפגע שנית - מתופעת הפצת התמונות באפליקציית המסרונים "וואטסאפ". תמונתו, כשהוא שוכב עירום ורגליו מרוסקות בשל הפציעה, על שולחן הטיפולים בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב - הופצה ברחבי הרשתות החברתיות.



מהנהלת בית החולים איכילוב נמסר כי היא תגיש דרישה למשטרה לפתוח בחקירה מידית על הפרת סודיות רפואית בתוך חדר הטראומה של בית החולים.



ד"ר תמי קרני יו"ר הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרופאים התייחסה לפרסום הצילום ואמרה: "נושא הפרטיות של החולה הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שעוגן בחוק זכויות החולה שממש השנה אנחנו מציינים 20 שנה לחקיקתו. בסעיף 10 ישנה התייחסות לצורך בשמירה על כבודו ופרטיותו של החולה. צעד שכזה לא עולה בקנה אחד ולא שומר לא על זה ולא על זה. אנו סמוכים ובטוחים שבית החולים יעשה את כל הנדרש על מנת למנוע הישנות של מקרה כזה בעתיד".



הפיצוץ האדיר ברכב הרעיד את צומת הרחובות ערבי נחל ושפע טל בתל אביב על גבול רמת גן. היעד לפיגוע היה בכיר בארגונו של עמיר מולנר, בן כהן, שנפגע בפיצוץ ביחד עם מאבטחו האישי ואדם נוסף.
פרופסור פיני הלפרן, מנהל המחלקה לרפואה דחופה-מיון מבית החולים איכילוב מסר הצהרה בנוגע למצב הפצועים ואמר כי "לחדר המיון הגיעו שלושה פצועים, שניים במצב קשה, מטופלים בחדר הטראומה, השני הגיע לחדר מיון. בניגוד לשמועות, אין אף אחד שנפטר כרגע ואנחנו ממשיכים לטפל בהם".
יהודה הילדסהיים, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע לזירה, סיפר: "נתקלתי בשני נפגעים במצב קשה שסבלו מפגיעות וכוויות קשות כתוצאה מעוצמת ההדף לאחר שאירע פיצוץ ברכבם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי לגבר ואשה עוברי אורח שנפצעו קל".