דוחה את הטענות: לאחר שנחשף אתמול בחדשות ערוץ 2 כי רותי שטרית, אשתו של השר לשעבר, מאיר, קיבלה מחברת "מגה" הנמצאת על סף קריסה 300 אלף שקלים עבור יחסי ציבור, היא החליטה להציג את הצד שלה לפרשה.



שטרית התראיינה הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל ואמרה על הפרשה אליה נקעה בעל כורחה כי "זה משבר מאוד גדול וחבל, אבל מצד שני אני מכירה את התקשורת ואני לא מתפלאת. בדרך שוכחים שיש אנשים ושיש אמת וזה הדבר המרכזי. לצערי האמת כבר רחוקה מאיתנו". המראיינים שאלו אותה על הסכום הגדול שקיבל משרדה עבור יחסי הציבור והפרסום: "קודם כל, הם לא עשו הבחנה בין יחסי ציבור לפרסום. אנחנו מעולם לא קיבלנו 300 אלף שקלים".



"אם הייתי אישה פחות יפה אף אחד לא היה מצייץ"


שטרית התלוננה על אפלייה ואמרה: "אם הייתי גבר והייתי אישה פחות יפה אף אחד לא היה מצייץ. משרד הפרסום 'מקאן' קיבל מיליונים ואף אחד לא אמר כלום כי אין סיפור עסיסי של אשת שר לשעבר. אף אחד לא היה מתעסק עם זה או לפחות היו מביאים את האמת". כשנשאלה למה שיחפשו דווקא אותה ענתה: "אני רוצה להסביר דבר פשוט, נלחמים שני צדדים ואני מזוהה עם צד אחד למה שלא ילחמו בי? אני גם יודעת מי עשה את זה. אני לא אגיד לכם, אני לא רוצה, זה לא לשידור. הכל ידוע".



"בואו נדבר על העובדות, זה הכי חשוב. כל חשבון שיוצא נקרא ריטיינר ואנחנו, צוות של עשרים איש, ביצענו עבור הסכום הזה חוברת חודשית שזמן הפקתה עמד על 50 שעות עבודה, חוברת של 16 עמודים ועוד דברים", סיפרה שטרית.



כשנשאלה האם משרד הפרסום שלה נכשל בעבודתו בשל קריסת הרשת ענתה: "אני בעלת מקצוע שנתתי שירותים, את כל הניסיון שלי אתה רוצה לקשור לנפילה של מגה? בעלי הבית משכו דיבידנדים של מאות מיליוני שקלים ואתם נופלים על איזו בעלת מקצוע?".



שטרית לא הסתירה את קשריה לבעלים הקודם של הרשת, דודי ויסמן וטענה כי בגלל הקשר הזה היא קופחה לאורך כל השנים. "דווקא בגלל הקשר הזה נהגנו בזהירות משנית. עבדנו קשה, התאמצנו מאוד והעסקנו צוותים טובים כי רצינו לעשות עבודה טובה, להצטיין דווקא כי אנחנו קטנים". עוד היא אמרה כי "ההתקשרות שלי הופסקה לפני שנה כשפיטרו את דודי, העיפו חצי מהעובדים לכל הרוחות, עשו עריפת ראשים".



"התקשורת מסלפת את העובדות"


בסיום הראיון שטרית איבדה את סבלנותה ואמרה כי "הייתי נחמדה ועניתי לכם. לא צריך להיות ציני, תשאירו את זה לתאטרון. אתם צריכים להיות הוגנים ולהציג את האמת". המראיינים ניסו לשאול אותה על פרשת העוזרת שנחשפה מספר ימים לפני הבחירות לנשיאות בהם בעלה היה מועמד והיא אמרה


"אל תעשו מחטף עכשיו, העליתם אותי לדבר על פרשת מגה, בעלי הוא איש מדהים וחבל שמדינת ישראל החמיצה נשיא יוצא מן הכלל ואני גאה מאוד בבעלי. כל מה שאני רוצה שעם ישראל ידע זה שאני עובדת קשה, אני אדם ישר".



כשהמראיינים המשיכו לשאול אותה על הפרשה היא אמרה להם כי "אתם עושים בדיוק מה שכולם עושים - פשוט מסלפים. אני עכשיו יורדת מהשידור, אמרתי את דבריי, זה לא יפה ולא ראוי. היועץ המשפטי החליט וקבע שאין מה לבדוק בפרשת העוזרת".