יעקב אינדיק, תושב בני ברק בן 37, הואשם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בביצוע עבירות של מעשה סדום ומעשים מגונים בקטין בן 13, בנה של בת זוגו של חברו. בחקירתו טען אינדיק כי הנער הוא זה שניסה לפתות אותו, אך הוא סירב. מדובר במקרה נוסף לכאורה, שבו אדם המקורב להורים, שעליו הם סומכים, מנצל את הקרבה הזאת ומבצע מעשים מיניים בילדם. 



במהלך חודש ספטמבר בשנה שעברה, עבר בן זוגה של האם להתגורר עמה בדירתה בתל אביב. יחד איתו עבר גם חברו הטוב, יעקב אינדיק. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שירי פרל מפרקליטות מחוז תל אביב, הוא ביצע את המעשים בשעות הלילה המאוחרות.

באחד המקרים המפורטים בכתב האישום, אינדיק נכנס לחדרו של הנער בעת שישן וסגר את הדלת. בחדר הסגור ביצע בו מעשים מגונים, מעשה סדום וניסיון למעשה סדום נוסף. בשלב הזה הנער התנגד למעשים ובשלב מסוים אינדיק התלבש ויצא מהחדר. מספר לילות לאחר מכן, נכנס הנאשם לחדרו של הנער בזמן שצפה בטלוויזיה. הוא התפשט וניסה לבצע בנער מעשה סדום, אך הנער הדף אותו. הוא ניסה לעשות זאת פעם נוספת והצליח, עד שהנער הדף אותו בשנית. 


בימים לאחר מכן, הבחינה אמו של הנער, שמשהו אינו תקין בהתנהגותו של בנה, והוא חשף בפניה את המעשים. בן זוגה אף צילם סרטון, שבו הנער מתאר את המעשים, והעלה אותו לפייסבוק, אך בהמשך הוא הוסר משם. אביו של הנער, שנחשף לסרטון, הגיש תלונה במשטרה. אינדיק נעצר והחוקרים מצאו צילום של איבר מינו, אשר נשלח למכשיר הטלפון הסלולארי של הנער. חוקר ילדים, שגבה את עדותו של הנער, קבע כי היא מהימנה, אך אסר את עדותו בבית המשפט בשל סירובו ובשל מצבו הרגשי.

בחקירתו טען אינדיק כי הקטין הוא זה שהפעיל עליו לחץ לביצוע המעשים המיניים אך זה סירב לו. עורך הדין יוסי סקה, המייצג את אינדיק מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה, כי "מדובר בניסיון סחיטה של הורי הנער. מרשי מכחיש את החשדות נגדו. נלמד את חומר הראיות ונגיב בבית המשפט". אינדיק התפרסם כאשר בעקבות רצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה האחרון בירושלים, גזז את זקנו ופאותיו, בסרטון שהתפרסם בערוץ 10.

"יש לי נטייה מינית. משיכה לגברים", אומר אינדיק בסרטון. "שנים בכיתי לאלוהים שיקח ממני את הדבר הזה כי עדיף לי למות מאשר לחטא. רצח שירה בנקי הראה לי שלא עוד. אני רוצה לחיות את האמת שלי. לחיות את החיים שלי". לאינדיק הרשעה קודמות בעבירות של התעללות פיזית או נפשית של אחראי בקטין, בגינה נגזרו עליו עבודות שירות.