שרת התרבות מירי רגב לא מפסיקה לעורר סערות. הבוקר הציגה רגב בפני ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת את חוק "הנאמנות בתרבות", השנוי במחלוקת, אותו חשפה אתמול. הצעה המעוררת התנגדות באופוזיציה וגם בקרב יוצרים ואמנים ומוסדות תרבות, מבקשת לשלול את תקציב המדינה ממי שיפגע או יבזה את דגל המדינה או סמלי המדינה, יסית לגזענות, לאלימות או לטרור, יציין את יום העצמאות כיום אבל או ישלול את קיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית.

השחקן אורי גבריאל, שכיכב בסדרות ובסרטים רבים, ביניהם "מתחת לאף" ו"הבורר" דווקא הביע הבוקר תמיכה ברגב, ואמר כי "ברמה הבסיסית שרה שמונתה לתפקיד ואמונה על תקציב ציבורי, יכולה בהחלט לקבוע את האג'נדה שלו – זה דמוקרטי". 

לדבריו, "צריך לקבל זאת כאקט דמוקרטי, ולא להפוך אותה לאיזה מין מרשעת. יש לה השקפת עולם, היא גדלה בבית מסוים בנוף מולדתה והיא רוצה להביא את זה לידי ביטוי גם במשרד שהיא אמונה עליו. אני פעם טבעתי את המשפט – 'אמנות או נמות'. אני חושב שבסך הכל נאמנות ותרבות זה אמצעי תקשורת, זאת במה ליצירת תקשורת, זו שפה שמדברים בדרך מסוימת עם הציבור. הבמה הזאת יכולה להיות מאוד מניפולטיבית, מאוד בונה וגם יחד עם זאת מאוד הרסנית". 
 
לגבי התערבות השרה בתכנים בגלגלצ, אמר גבריאל כי מדובר בהתערבות בוטה ודורסנית: "במקרה הזה, כשהיא נכנסת לקטע הפרטני זאת התערבות בוטה וגסה בחופש הביטוי. אבל שהיא מציבה איזשהו רף – אם אנחנו לוקחים את מדינת ישראל היום לא הגענו עדיין לארץ המובטחת, כעם אני מדבר. אנחנו לא במקום כזה חזק שאנו יכולים להרשות לנו הכל וכל דבר. מדינת ישראל נמצאת במלחמה בלא מעט חזיתות והחזית הקשה ביותר היא ההסברה וחלק מההסבה של מדינת ישראל היא נוגעת בנושא התרבות". 
 
כשנשאל האם ישתתף במחזה על הנכבה הפלסטינית, אמר כי "זה לא על מה אתה כותב, אלא מה אתה אומר דרך מה שאתה כותב. אני עצמי בהחלט מזדהה עם הנכבה. אני מכיר בה, מכיר בסבל את העם הפלסטיני ואם יכתבו מחזה שידבר על העם הפלסטיני בלי להפוך את העם היהודי לזה שגרם לזה, אלא כתוצאה ממלחמת עולם שהייתה פה, אז כולם סבלו. הייתה נכבה גם ליהדות עירק".