"נתנו לחתול לשמור על השמנת". מתקין כספות שביצע עבודה עבור שתי צעירות תושבות רמת גן והתקין כספת בביתן חזר לביתן מאוחר יותר, פרץ את הכספת לאחר שידע את קוד הנעילה והפתיחה וגנב מתוכה על פי החשד 300 אלף ש"ח במזומן.



במשטרת מרחב דן התלוננו שתי צעירות בשנות ה-20 המוקדמות לחייהן כי ביתן נפרץ ומהכספת שהתקינו לאחרונה נגנב סכום של 300 אלף ש"ח אותו חסכו במהלך השנים האחרונות. בתלונתן סיפרו השתיים כי ידיד של אחת הוזמן על ידן  להתקין כספת בביתן וללא כל קשר לכאורה קבעו לבלות איתו לאחר ההתקנה.אלא שהחשוד איחר לפגישה והשתיים המתינו לו במקום שנקבע.


כששבו לביתן מאוחר יותר גילו כי הדירה נפרצה ומהכספת נגנבו המזומנים. החשוד כבן 40 נעצר ובחקירתו קשר עצמו לכספת ואכן ברשותו נמצא חלק מסכום הכסף שנגנב לכאורה. החקירה נמשכת.

במקרה אחר אתמול בערב הוזעקו שוטרים לבית החולים איכילוב לאחר שנתקבלה תלונה בדבר פריצה לחדר ההקרנה הנמצא במחלקה סגורה וגניבת ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים. תושב העיר, בשנות ה-40 לחייו נכנס למחלקה הסגורה וגנב ציוד רפואי יקר ערך. החשוד העמיס את הציוד על גבי עגלה שמצא במקום, החל להסתובב במסדרונות בית החולים ונתפס לאחר שעורר את חשדם של המאבטחים. שוטרים עיכבו את החשוד לחקירה בתחנה בסיומה נעצר.