אירוע אלים בתוך המשפחה הסתיים ברצח: לאחר שביום ראשון הותקפה על ידי בעלה במכות פטיש, היום (רביעי) מתה מפצעיה תושבת בת ים בת 69. מותה של האישה נקבע בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שנפצעה באורח אנוש כשהותקפה על ידי בעלה בן ה-76.



כזכור, גבר בן 76 ניסה לרצוח את אשתו בת ה-69, תקף אותה בפטיש ופצע אותה באורח אנוש בדירה בבת ים. ביום ראשון בשעות הצהריים נמסר למד"א מרחב איילון דיווח על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בדירה ברחוב כצנסלון בבת ים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כשסימני אלימות בפלג גופה העליון. האישה פונתה לבית החולים וולפסון בחולון, במצב אנוש כשהיא מורדמת ומונשמת. היום, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה.



ניסיון הרצח בבת ים מתרחש שבועיים לאחר שיהודה כהן (65) רצח את אשתו אילנה כהן (50) ושם קץ לחייו. כזכור, גופתה של האישה נמצאה בדירתה שבשדרות בן גוריון בחולון, כשהיא דקורה בפלג גופה העליון וסימני אלימות על גופה. בנה הבכור של הנרצחת, בשנות העשרים לחייו, הזעיק כוחות משטרה לאחר שפרץ את דלת ביתו וראה את אמו, בשנות ה-50 לחייה דקורה בגופה וללא רוח חיים. צוותי מד"א איילון שהגיעו למקום קבעו את מותה. שלושה ימים לאחר הרצח, אותרה גופתו של יהודה כהן בפארק הלאומי באשקלון.



מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי מדובר באישה גרושה. למרות שעוד לא ידוע האם היו אירועים קודמים בינה לבין בן זוגה לשעבר, נבדק חשד כי הוא היה מעורב ברצח. כמו כן, נעשו מאמצים לגבות עדויות משכנים בניסיון להתחקות אחר חשודים נוספים. לאחר הרצח פנתה המשטרה לציבור בבקשה לסיוע באיתורו של הגרוש, שנעלם לאחר האירוע.