שבוע ה'דופלגנגר' נחת בישראל והשדרנים של "רדיו ללא הפסקה 103FM" לא פספסו את ההזדמנות למצוא את הכפילים האולטימטיביים שלהם.



1. שי ודרור


"התאומים" של 'שי ודרור' מגיעים דווקא מתחום הפוליטיקה: ח"כ עופר שלח מ'יש עתיד' ושר המשפטים לשעבר פרופ' דניאל פרידמן, המרצה בימים אלה באוניברסיטת תל אביב. השאלה המתבקשת היא מתי זוג השדרנים יעשה שיחה מפתיעה לשלח ולפרופ' פרידמן כדי לעמת אותם עם הדמיון?



במהלך השבוע שי ודרור מקיימים תחרות כפילים בדף הפייסבוק של התכנית: 'שי ודרור ללא הפסקה' והמאזינים שיוכיחו שהם דומים לסלבס יוזמנו מחר לתכנית ויזכו בפרסים.



לשיחה המפתיעה עם חמאס



עשו לייק לדף הפייסבוק של שי ודרור





2. גבי גזית



הכפיל של גבי גזית הוא לא אחר מאשר הכוכב הראשי של סדרת הדרמה הפוליטית "בית הקלפים" - קווין ספייסי. גזית, בניגוד לספייסי, דווקא נלחם בשחיתויות בעולם הפוליטיקה. בכל בוקר הוא פותח את תכניתו עם פינה מיוחדת, "יום בדקה", בה הוא מביע את דעתו על הנושאים החמים במדינה.



ל"יום בדקה"



עשו לייק לדף הפייסבוק של 'גבי גזית ללא הפסקה'



3. אלון גל



הגורו של עסקי "הקואצ'ינג" בישראל דומה שתי טיפות מים לשחקן הבריטי והמוכר ביותר מסדרת סרטי המדע הבדיוני "מסע בין כוכבים" , פטריק סטיוארט. בימים אלה השחקן מככב בסדרת הסרטים "אקס מן" ואת אלון גל תוכלו למצוא ברדיו ללא הפסקה מידי יום שישי.




לתכנית של אלון גל ברדיו ללא הפסקה



עשו לייק לדף הפייסבוק של 'אלון גל ללא הפסקה'






4. מושיק גלאמין



כוכב 'הישרדות הונדורס' גילה בשנים האחרונות לגולשים כי הכפילה שלו היא לא אחרת מאשר גב' לינוביץ' האלמותית. גילת אנקורי זכורה בעיקר על תפקידיה הבלתי נשכחים בסרט "הלהקה" ו"דיזינגוף 99". לפי היכרותנו עם מושיק גלאמין, סביר להניח שביום חמישי הקרוב מושיק יעלה את גילת לשידור בתכנית הרדיו שבהגשתו וישאל אותה על הבחירה בה ככפילתו.



לקטעים מתכניתו של מושיק גלאמין 


עשו לייק לדף הפייסבוק של 'מושיק גלאמין ללא הפסקה'





5. רון קופמן



כשהגולשים בחרו תמונה של הבן של אריאל שרון, עמרי שרון, להיות הכפיל של עיתונאי הספורט רון קופמן גבה לא הורמה, צעקה דווקא כן. אין אוהד ספורט שלא מכיר את הכינויים שהפאנליסט הכי צעקני בתכנית הספורט נותן לאושיות מעולם הספורט. במידה ואתם אוהבי ספורט, את התכנית הזו לא כדאי לכם להפסיד.



לינק לתכניות הספורט ברדיו ללא הפסקה



עשו לייק לדף הפייסבוק של תכנית ה'ספורט' ברדיו ללא הפסקה





6. עו"ד יורם שפטל



עו"ד יורם שפטל חם המזג זכה לכפיל שדומה לו חיצונית אך הפוך ממנו לגמרי באופיו. אנחנו מדברים על לא אחר מאשר המנחה האגדי של "סטודיו למשחק", ג'יימס ליפטון. האדם הנחמד והשלו הזה יודע לגרום לכל "כוכב הוליוודי" באשר הוא לענות על שאלות קשות, לבצע חיקויים ואף לפצוח בריקודים מטופשים. גם שפטל יודע להשיג כל מה שהוא רוצה, רק שהוא עושה זאת בצעקות ובתכסיסים של עורך דין ממולח. ומר שפטל, אל תכעס שלא בחרנו כפיל ישראלי, לפחות הוא יהודי.



האזנה לקטעים מתכניתו של יורם שפטל



עשו לייק לדף הפייסבוק של שפטל עצבני ללא הפסקה





7. ענת דוידוב



המלכה האם של 'איפה הכסף', ענת דוידוב, קיבלה ככפילה את המלכה בלתי מעורערת של עולם הילדים – דורה. בזמן שדורה מלמדת את הדור הבא אנגלית למתחילים, דוידוב מלמדת את מאזיניה על כלכלה יומיומית שנוגעת בכיס של כל אחד ואחת מאיתנו. האמנות שלה היא לפשט את התחום כך שכל מאזין יוכל להבין אותו, ולא רק פרופסורים למנהל עסקים. אנחנו שוקלים ברצינות לקנות לה קופיף חמוד שיהיה הכפיל בוץ.



לקטעים מהתכנית 'איפה הכסף?



עשו לייק לדף הפייסבוק של 'איפה הכסף ללא הפסקה'



חושבים שאתם דומים לשדרנים של 'רדיו ללא הפסקה 103fm' ? אתם מוזמנים לעלות תמונות שלכם לעמוד הפייסבוק ואולי תזכו באירוח באחת מהתכניות ברדיו.