ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (חמישי) בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים את לוחמת מג"ב רווית מירילאשווילי שנפצעה אתמול בפיגוע בשער שכם בו נרצחה חברתה הדר כהן ואת חייל צה"ל שנפצע בפיגוע בבית אל לפני מספר ימים.



במהלך הביקור אמר ראש הממשלה: "ביקרתי עכשיו את רווית שפעלה בגבורה ותושייה, ביחד עם חברותיה. יחד עם מפקד הכוח הם מנעו אסון גדול מאוד. אני התרשמתי מהאומץ שלה, מהעמידה שלה, מהאיתנות שלה ושל משפחתה, וכמובן כולנו כואבים את מותה של הדר כהן, גיבורה ממשית. כולנו מחבקים את משפחתה".



"אנחנו במאמץ גדול מאוד נגד הטרור. קבטיה מכותרת, צה"ל מבצע שם ביחד עם השב"כ מעצרים נרחבים, שללנו הרבה מאוד היתרי עבודה בישראל והיועץ המשפטי לממשלה הודיע לי אתמול שהוא הוסיף מספר בתים של מחבלים להריסה ולאטימה, וזה רק חלק מהמאמצים שלנו על מנת להילחם בטרור הזה, ואנחנו נוכל לו. זה ייקח זמן, זה מאבק ממושך, הטרור האסלאמי שוטף את כל העולם ומסית מיליונים במדינות רבות מג'קרטה ועד אפריקה בואכה קליפורניה. אנחנו בתוך הקלחת הזאת, זה לא פוסח עלינו, אבל אנחנו נלחמים בו בעוצמה רבה ונמשיך לעשות זאת", אמר נתניהו.



זירת הפיגוע בשער שכם. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
זירת הפיגוע בשער שכם. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



ראש הממשלה הביע תמיכה בפצועים והודה להם על פעולתם: "התגובה והתושיה שלכם מנעה אסון עצום. כל עם ישראל מחבק אתכם ומקווה שתחלימו מהר".



רווית, לוחמת מג"ב שנפצעה סיפרה לראש הממשלה את השתלשלות האירוע וטיפול הכוח של מג"ב ומעורבותה ואמרה: "אנחנו כאן כדי להגן על האזרחים. בשביל זה התגייסנו ולשם כך אנחנו כאן. אין לי ספק שהדר ידעה זאת ולאור העובדה הזאת היא פעלה". עוד הוסיפה: "הבנתי שהדר הצילה לי את החיים".