גם הזקנים שבשופטי בית הדין הרבני האזורי בחיפה שפשפו את עיניהם בחוסר-אמון כששמעו את התנאי של של הגבר לגט: לקבל את שמלת הכלה של אשתו. הגבר, תושב הצפון, טען כי קנה לרעייתו שתי שמלות כלה לחתונתם, בעוד היא לבשה רק אחת, ולכן הוא מבקש לקבלה חזקה על השמלה השנייה.

בני הזוג נישאו לפני מספר שנים בודדות, אך נישואים עלו על שרטון והם החלו בקרב גירושין משפטי. הבעל טען כי האישה הבריחה סכומי כסף גדולים, לטענתו מאות אלפי שקלים. בית הדין ביקש מהתובע לערוך שתי רשימות שונות של ערך כלל התכולה, ולתת לנתבעת לבחור באחת מהן. הבעל התעקש כי את אחת משתי השמלות יקבל הוא להחזקתו. 
דייני ביה"ד ציינו כי מעולם לא שמעו טענה שכזו, אבל קיבלו בסופו של דבר את דרישתו וקבעו כי עליו לקבל בחזרה את שמלת הכלה. בא כוחו של הבעל, עו"ד שרין סולן, אמרה עם קבלת החלטת ביה"ד: "הבעל  מרגיש כי רעייתו בנפרד ניצלה את אהבתו אליה ואת תמימותו גם לרכישת שתי שמלות כלה כאשר את אחת מהן אפילו לא לבשה ביום החתונה ולכן, מצא לנכון לדרוש לקבל אותה בחזרה. גם העובדה שהדיינים מצאו לנכון לחייב את האישה להחזיר את אותה שמלת כלה לבעל, מצביעה על כך שהם חשו באי נוחות עם התנהגותה".