יומיים אחרי שנחשפו התלונות נגד השחקן משה איבגי בגין הטרדות מיניות, נחשפת אחת הנשים בשמה ובפניה. מרטין בן יעקב, מאפרת טלוויזיה, סיפרה הערב (חמישי) בערוץ 10 כיצד ניסה איבגי לגרום לה לשכב איתו ואיך פוטרה לאחר שסירבה.



לפני 15 שנה עבדתי בהפקה כמאפרת עם איבגי," סיפרה בן יעקב, "הוא גרם לי לעזוב מכיוון שסירבתי לדרישות המיניות שלו". המאפרת לשעבר טענה כי איבגי ביקש ממנה לעלות איתו לחדר, ומשסירבה, פוטרה יום לאחר מכן.



לדבריה, איבגי אמר לה באירוע כי הוא רוצה שתטפל בו, והוסיף: "יש לי גם קונדומים, אם מזה את חוששת". בן יעקב סיפרה כי הרגישה מושפלת לאור הבקשה הבוטה, והוסיפה: "הבנתי שאני הולכת לשלם על זה מחיר".



ביומיים האחרונים הצטברו יותר מעשר עדויות בכלי התקשורת השונים כנגד איבגי, אולם טרם הוגשו תלונות למשטרה. איבגי עצמו שכר את עורך הדין ציון אמיר, שהתייחס היום לפרשה: "הוא נסער מאוד ובוער מבפנים, אך אסרתי עליו להתראיין".



לדברי עו"ד אמיר, "אנו בזירה חדשה לגמרי, זו מלחמה ברוחות רפאים ובעולם של צללים. אתה לא יודע מי עומד מולך - לא שם, לא פנים, לא עובדות ולא סיפור. אם היא עברה פוליגרף אז ברור שהכל אמת?, אני לא מזלזל בבדיקה אך לא סומך על מכונות, נדרשת חקירת משטרה. גילינו שיש עשן ללא אש בהרבה פרשיות, למשל בפרשת ינון מגל".