מתלוננת חדשה כנגד משה איבגי נחשפה הערב, (שישי), באתר וואלה. המתלוננת, אשר זהותה נשארה חסויה, המצטרפת לשורת מתלוננות קודמות, סיפרה על מקרה בו כאשר פגשה את השחקן המפורסם, תקף אותה מינית לכאורה. "זה קרה לי איתו שלוש פעמים. אבל היו עוד. זה פשוט היה נורא כי המשפחה שלו הייתה שם, הילדות שלו היו שם. זה לא יאומן שהם ישבו שני שולחנות מאיתנו, הוא פשוט פגש אותי, חיבק אותי ונתן לי נשיקה שפתאום הלשון שלו, הרגשתי בתוך הגרון שלי. אשתו ושתי הבנות שלו ישבו בשולחן ליד". היא תיארה. "מחיבוק של שלום שלום, שלא נפגשנו מזמן, עם הנשיקה על הלחי, הוא פשוט תפס את הפנים שלי ובמקום שזו תהיה נשיקה על הלחי, מן משהו ידידותי כזה, זו הפכה להיות נשיקה על הפה כשהלשון שלו בתוך הפה שלי. זה עניין של שניות".



בנוסף לכך, מספרת המתלוננת כי זאת אינה הפעם הראשונה בה הוא תקף אותה. "אני עבדתי איתו המון , וספגתי ממנו המון, דברים מילוליים, זה לא השאיר בי טראומה, אני בן אדם מאוד חזק. פשוט הדפתי אותו ממני. קדמו לזה עוד לפחות פעמיים שאני זוכרת, ולא נתתי לו אפילו תחילתו של רמז שאני אכן בעניין. אין לי בעיה גם לעמוד מולו ולהעמת איתו בעניין לזה".



כזכור, פרשת משה איבגי נחשפה בתחילת השבוע בערוץ עשר, כששבע נשים טענו כי משה איבגי הטריד אותן מינית. בימים האחרונים הצטברו יותר מעשר עדויות בכלי התקשורת השונים כנגד איבגי, אולם טרם הוגשו תלונות למשטרה. איבגי עצמו שכר את עורך הדין ציון אמיר, שהתייחס היום לפרשה: "הוא נסער מאוד ובוער מבפנים, אך אסרתי עליו להתראיין". כרגע לאור זאת שלא הוגשה תלונה רשמית, לא נפתחה חקירה בפרשה.