מקרה חמור מאוד אירע במהלך סוף השבוע האחרון, במהלך בילוי של נערה בפאב "האוניברסיטה ברחובות. ביום שבת לפנות בוקר התקבל במשטרה דיווח מנערה בת -17, תושבת אזור המרכז, אשר טענה כי חברתה נאנסה על ידי מאבטח, שממנו ביקשה עזרה במהלך שהותה במקום. תיאורה של הנערה מצביע על כך שהיא וחברתה בילו במועדון בעיר ובסיום הבילוי בעת שיצאו מהמועדון חברתה חשה לא בטוב וביקשה מהמאבטח להזמין לה מונית.



בזמן זה, על פי החשד, הציע לה המאבטח להיכנס לרכבו, בו כבר היה בחור נוסף, חברו של המאבטח. על פי החשד, בזמן ששתי החברות היו ברכב, ביצעו השניים בחברתה אונס בניגוד לרצונה. הבוקר (שלישי) נעצר המאבטח, יליד 91 תושב לוד, והוא יובא מחר להארכת מעצר.



בנושא אחר, הבוקר הוגש לבית המשפט השלום בכפר סבא כנגד שגיא נוראני, רכז המודיעין בתחנת ראש העין המייחס לו עבירות של הטרדה מינית והפרת אמונים. בכתב האישום, שאותו הגישה עורכת הדין איילת רזין בית-אור, נטען כי במהלך שנת 2014, בעת שנוראני שימש כרכז המודיעין של תחנת ראש העין, התקשר למתלוננת בשעות הערב, הציג את עצמו כרכז המודיעין במשטרה, וביקש להיפגש עמה בצומת נחשונים. בכתב האישום עולה כי בעת שהגיעה המתלוננת למקום, הורה לה נוראני לנסוע אחריו לחניון סמוך לצומת נחשונים. שם, יצא מרכבו, נכנס לרכבה של המתלוננת והציג עצמו בפניה.



המתלוננת, כך נכתב בכתב האישום, גילתה סקרנות לדעת מדוע פנה אליה והנאשם השיב לה בתגובה: "זאת לא חקירה וגם לא תהיה חקירה". כמו כן, אמר לה כי הוא מבקש ליידע אותה בכך שהגיעו לאוזניו שמועות בדבר עבירה שביצעה לכאורה. התובעת טוענת בכתב האישום כי בהמשך לאמירה זו, החל הנאשם לשאול את המתלוננת שאלות אינטימיות בעלות אופי מיני. הגם שחשה באי נוחות, השיבה לו בקצרה תוך שהבהירה לו כי אינה מתכוונת להרחיב ולפרט בעניינים אלה. נוראני הפציר במתלוננת "לזרום ולהיות חופשיה", לטענתה, והאחרונה שאלה אותו בתמיהה האם הוא אכן שוטר.
בתוך כך, הנאשם הציע להציג בפינה את תעודותיו, וסיפק מניע להתנהגותו כשציין בפניה שהוא גרוש, והיא בעיניו "מאוד סקסית, מאוד מושכת". המתלוננת הבהירה לו כי אינה מעוניינת בקשר אינטימי עמו, אולם הנאשם התעלם מדבריה ושב ושאל האם תסכים לחבקו. גם כשענתה בשלילה, המשיך הנאשם ושאל האם תסכים לנשקו. גם לכך סירבה המתלוננת.