חגיגת יום הנישואין הפכה לעילה לגירושין: לא כך תכנן תושב הצפון לחגוג עם רעייתו חצי יובל של נישואים, כאשר נתבקש באותו ערב חגיגי על ידי שכנתם האלמנה לסייע לה בבעיית אינסטלציה כלשהי בדירתה וסיים את הלילה לא במטבח, אלא במיטתה של שכנתו. בני הזוג, המתגוררים בדירה מפוארת באחד ממגדלי הדירות היוקרתיים באזור חיפה,עמדו לחגוג  בערב רומנטי 25 שנות נישואין, אולם בטרם יצאו לחגוג, הפתיעה אותם שכנתם שהתאלמנה לפני מספר שנים וביקשה את עזרתו של הבעל בתיקון תקלת אינסטלציה בביתה. בני הזוג, אשר מכירים את האישה, נענו לבקשה והבעל הגיע אל ביתה על מנת לעזור.

הבעל התעכב יתר על המידה, למרבה האכזבה והכעס של אשתו שציפתה לערב רומנטי. הרעייה החליטה לגשת לדירת השכנה ולבדוק מה פשר העיכוב, ולהפתעתה מצאה כי הדלת לא היתה נעולה. לאחר שנכנסה לדירה, נדהמה למצוא את בעלה באמצע אקט מיני עם השכנה. מיותר לציין כי במקום פרצה מריבה גדולה, שהגיעה לסיומה רק בהתערבות שוטרים שהוזעקו למקום ע"י השכנה. הרעייה הפגועה חזרה לדירתם, לא אפשרה לבעלה להיכנס, הגישה נגדו תלונה במשטרה בטענה כי הוא תקף אותה ואף הוציאה צו הגנה והרחקה נגד הבעל.
הבעל טוען באמצעות עו"ד שרין סולן, כי ניסה להרגיע את רעייתו הפגועה וכי לא נקט בשום אלימות נגדה, לא מילולית ולא פיזית. עוד הוסיף הבעל כי נאלץ לעזוב את הבית ולעבור ולהתגורר בדירה אחרת שבבעלות הזוג. יתרה מכך טען הבעל בבית הדין הרבני כי למרות שהוא זה שהגיש תביעת גירושין, הוא סבור כי ניתן לשקם התא המשפחתי ואף הבטיח לרעייתו כי יפצה אותה ביום הנישואין הבא. דייני בית הדין הרבני יצטרכו לקבל החלטה בתיק במהלך הימים הקרובים.