הגעגוע לא חולף: לפני פחות מחודש איבד נתן מאיר את אשתו דפנה מאיר ז"ל, שנרצחה בפיגוע הדקירה הקשה בעתניאל, והכאב קשה מנשוא. בפוסט שפרסם היום (רביעי) נתן מאיר, הוא מציין את האזכרה הקרבה שתערך בעוד כשבוע, בציון 30 יום להירצחה, וקורא לאזרחים לשתף את תמונתה: "בגעגועים אין קץ לאשתי היקרה. אנא שתפו. תודה".



במודעה לקראת האזכרה ששיתף, נכתב: "מ-לא בית באת ובית בנית, מלאת אותו אהבה וחמלה, הפכת לתל תלפיות לנשים ובמקדשך שלך נפלת על מזבח אלוהים. חולמת, לוחמת, מלאת אמת וחסד". "אנשים שונים - רסיסים של אור, נתאסף ונהיה לאחד. הביאו את הלב, ובואו בשלום", קוראת הכרזה שפרסם. באירוע לזכרה ישתתפו, בין היתר, אביתר בנאי, הרב מנחם בורשטיין, ליהיא לפיד, עליזה לביא ויריב אופנהיימר. 




 

בגעגועים אין קץ לאשתי היקרה:אנא שתפו. תודה

Posted by ‎נתן מאיר‎ on Wednesday, February 10, 2016


קברה של מאיר ז"ל. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90



כזכור, דפנה מאיר ז"ל, שהייתה אחות בבית החולים סורוקה, נרצחה באמצע חודש ינואר בביתה שבעתניאל, כאשר מחבל נכנס לביתה ודקר אותה בסכין אל מול ילדיה. היא עצרה את הדוקר בגופה והגנה בחירוף נפש על שלושה מילדיה שהיו בבית. בתה הגדולה רננה לקחה את שני הילדים הקטנים לקומה העליונה ומשם התקשרה לאביה, שהזעיק את צוות הכוננות של היישוב.



המחבל, פלסטיני שעבד בבנייה ביישוב ולא חזר עם חבריו בהסעה המיועדת לפועלים, דקר את דפנה כמה פעמים, השאיר את הסכין תקועה בגופה ונמלט. יומיים לפני מותה, פרסמה דפנה מכתב בעלון השבת של עתניאל, בו תיארה דבריה את תחושות חוסר הביטחון שמאפיינות רבים מתושבי ישראל, והציבה מראה מול המצב הקשה. "עולים בי לאחרונה הרבה ערעורים עקב המצב הביטחוני, מחשבות מה צריך ומה לא צריך לעשות, על הפחדים, על בעלי והילדים. המצב לא קל ולפעמיים יש תחושה של רולטה רוסית", כתבה שם.