אירוע האונס של הנערה שבילתה במועדון ברחובות: תושב לוד בן 24 נעצר לפנות בוקר (חמישי) בחשד למעורבות באונס של קטינה בת 16 שבילתה במועדון "האוניברסיטה" בסוף השבוע האחרון . לאחר שהוארך מעצרו של המאבטח החשוד גם הוא במעורבות באונס, נעצר היום החשוד השני בפרשה.



בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בארבעה ימים את מעצרו של אליגר אמיניב , 25 מלוד, המאבטח במועדון "האוניברסיטה" ברחובות, החשוד באינוס קטינה בת 16 תושבת אחד היישובים באזור. שלשום בבקר נעצר אמינוב, אחרי שהמשטרה חיפשה אחריו מאז שבת בבקר. היום אותר חברו שעל פי החשד היה ברכב ואנס את הקטינה.



כזכור, לאחת מתחנות המשטרה באזור שפלה הגיעו שתי קטינות בנות 16 כאשר אחת מהן סיפרה לחוקרים שחברתה שהגיעה עמה נאנסה זמן קצר קודם לכן על ידי בן מיעוטים ככל הנראה שישב במושב האחורי ברכבו של מאבטח המועדון שבו בילו השתיים ברחובות.



לדבריה, במהלך הבילוי חשה חברתה ברע לאחר שהיתה במצב של שכרות והיא עצמה ניגשה אל המאבטח וביקשה ממנו שיזמין עבורן מונית. אמיניב כך נטען, הציע להסיע את השתיים לבתיהן והן עלו לרכבו.



לטענת המתלוננת, במהלך הנסיעה ביצע חברו של אמיניב, מעשה אונס בחברתה בעוד אמיניב שנהג ברכב ביצע בה מעשי אינוס וסייע לחברו במעשה.



סנגורו של המאבטח, עו"ד אודי נוז, הכחיש בבית המשפט בשם מרשו את החשדות נגדו . חבר של המאבטח שעבד איתו בלילה שבין שישי לשבת סיפר בבית המשפט כי הנערה שמסרבת לכאורה להתלונן תועדה במצלמות האבטחה של המועדון כשהיא נכנסת עם אחר לשירותים. השופט עמית מיכליס החליט כאמור להאריך אתמול את המעצר וקבע כי עולה חשד סביר לשיבוש החקירה אם החשוד ישוחרר.