פרשת דומרי מסתבכת: האם מקרה חגי פליסיאן והרצח בבר נוער עם פסילתו של עד המדינה בפרשה, חוזר על עצמו גם במקרה ראש ארגון הפשיעה בדרום שלום דומרני הקשור בין היתר לפרשת "בלוק חוסם"? ייתכן מאד שכן, בשני המקרים עו"ד משה יוחאי המייצג נאשמים אחרים בתיק כמו שלומי באסה ויוסי אדרי, קשור לשתי הפרשות, כאשר הפעם הוא יחד עם עורכי הדין יוגב נרקיס ואורן שוורץ. עוד בפרשה מייצגים עורכי הדין דוד יפתח ואביגדור פלדמן.

כמו באותה פרשה ידועה של ה"בר נוער", גם הפעם מסתמן שהצליחו הסניגורים להטיל דופי ולרסק את גרסתו של עד המדינה בכל הקשור לאחת הפרשיות שזעזעו את העולם התחתון באזור הדרום עם מעצרם של דומרני ו– 29 נוספים בסיום מבצע שבו הופעל עד מדינה אשר הפליל לכאורה את המעורבים בשורה של עבירות חמורות לרבות מקרי רצח וניסיונות רצח.

במשטרה ובפרקליטות מסתבר ביססו את הראיות בתיק על עד המדינה שבמהלך הדיונים בבית המשפט עלה שוב ושוב כי היה מעורב על פי החשד ברצח מלפני עשור במהלכו חוסל קובי אברג'יל באשדוד. עדים שהובאו לבית המשפט חשפו את מעורבותו של עד המדינה באותו אירוע משנת 2016 ופרקליטיהם של אדרי ובאסה, עורכי הדין יוחאי, שוורץ ונרקיס ביקשו מבית המשפט לעיין בתיק החקירה בפרשת רצח אברג'יל.

ביום רביעי האחרון הגיעה תשובת עו"ד צחי יונגר, סגן בכיר בפרקליטות מחוז דרום וממנה עולה כי בכוונת המשטרה והפרקליטות לבחון מחדש את מעורבותו של עד המדינה בפרשת הרצח של קובי אברג'יל וכן את הראיות באותו תיק. עוד ציין עו"ד יונגר, כי בסמוך למועד הרצח עלה שמו של עד המדינה כמי שעומד מאחורי אותו חיסול אולם אז לא נאספו ראיות מספיקות ועד המדינה לא נחקר אפילו באזהרה.

עו"ד משה יוחאי, אחד ממיצגי חלק מהנאשמים. "מתחילת הפרשה טענו כי המדובר בעד מדינה בעל אינטרסים חבויים וכי עדותו באשר לנאשמים הינה שיקרית כמו גם טענו חלק מהנאשמים כי המדובר בעד עם דם על הידיים. אנו שמחים על ההחלטה כי יש לחקור תחת אזהרה את עד המדינה באשר לתיק הרצח".