בשורות טובות: אחרי שבוע קשה למשפחתה, מושית פישר, הצעירה שהתמוטטה בעת בילוי במועדון בתל אביב, חזרה להכרה מלאה ומתקשרת עם הסביבה ללא הנשמה, כך נמסר הערב (שבת) מהיחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים איכילוב. מצבה מוגדר כעת בינוני והיא צפויה להשתחרר מהיחידה כבר בימים הקרובים. ד"ר אסתי דהאן, מ"מ מנהלת היחידה לטיפול נמרץ, הוסיפה הערב כי "חייה של מושית ניצלו בזכות חמישה טיפולי mars, מכשיר ייחודי המחליף את חלק מתפקודי הכבד שנפגעו ולגשר עד להתאוששותו". 



צופיה פישר, אמא של מושית, ביקשה למסור הערב תודה לכל עם ישראל על התמיכה, העידוד והתפילות למען בתה ועל המוני האנשים שהגיעו ליחידה, עודדו, חיזקו ושלחו הודעות תמיכה מכל העדות, דתות וצבעים בחברה הישראלית: "אני מקבלת את הבת שלי בחזרה", היא מוסרת הערב ומדגישה כי "בלי המלאכים של איכילוב לא היינו עוברים את זה".  עוד מסרה האם: "תודה רבה לצוות הרפואי שמציל חיים פה בטיפול נמרץ ואנו ראינו השבוע את הניסים האלו שהם עושים למטופלים רבים שיצאו ממצבים קשים. לולא הם, היא לא הייתה חיה". משפחה של מושית ביקשה לשמור על פרטיותה בימים אלה עד להתאוששות מלאה.



האזינו לאמה של מושית: "בדרך כלשהי היא קיבלה סם שהפיל אותה"



כזכור, בשבוע שעבר התמוטטה מושית בת ה-23 בעת שבילתה במועדון "הבלוק" בתל אביב. חבריה הזעיקו את מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים "איכילוב" בעיר, שם היא אושפזה. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה. בית החולים הזעיק את המשטרה שבדקה את הטלפון שלה והחלה בחיפושים אחר החשודים במעשה. החוקרים עדיין מנסים להבין אם היא נטלה ביודעין את סם האקסטזי שגרם לאשפוזה או שמישהו הכניס אותו למשקה של מושית ללא ידיעתה.



במהלך השבוע ביקשה המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב להאריך פעם נוספת את מעצרם של שני חבריה של מושית פישר, כיוון שנבדק החשד במשטרה כי השניים היו מעורבים באספקת הסם.




מועדון הבלוק בת"א. צילום: אבשלום ששוני