כוכבת הרשת חן טל חשפה את ההיריון שלה באמצעות צילום של בדיקת הריון, בדומה לבר רפאלי. לדנה ספקטור ורן שריג סיפרה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "לא העתקתי מבר רפאלי, אני לא רואה את ההשוואה הזאת. 70 אלף נשים בשנה נכנסות להריון". "את לא אוהבת אותה, תודי", ביקשה ספקטור, וטל ענתה: "זה ממש לא נכון". "היא השתמשה בערכה לבדיקת הריון מהגבוה ואת בערכה זולה", טען שריג, וטל השיבה: "ההבדל הוא של כמה שקלים, ובלי קשר קיבלתי את הערכה במתנה. העובר כבר ממומן. באמת חשבתי על זה, שיכולתי להסיר את המותג, אבל אמרתי, כאילו, די, נו, שטויות. מי שרוצה לקנות בדיקת הריון זה כבר לא משנה איזה".



משמשת דוגמה: חן טל התחתנה אזרחית ושלחה מסר לציבור החילוני



על התגובות הרעות שכבר הספיקה לקבל אמרה חן טל: "תהיתי מי האדם שישב בבית וכתב 'אמן תמותי בלידה', 'הבן שלך יהיה בן של זונה', 'אמן תהיי עקרה'. וואו, כאילו, אין לך חיים? אני לא יכולה להבין את זה. לפעמים אני חושבת שברשת יש איזשהו גבול אדום, שלא צוחקים על ניצולי שואה, על נכים, על אוטיסטים, יש דברים שלא צוחקים עליהם, ואני חושבת שתינוקות זה אחד הדברים שלא צוחקים עליהם. יש טוקבקים שנכתבו על ידי נשים דתיות שחובשות שביס, עם תמונות של הילדים שלהן בפרופיל, והן כותבות לי 'בתור אמא'".
 

"עכשיו אני קרובה לשבוע 12", סיפרה חן טל, "בעוד כמה ימים אדע מה יש לי, בן או בת. בעלי לירן מאושר ברמות אחרות. הוא רוצה בת. על אף שהוא בן עדות המזרח הוא מעדיף בת. אבל מה שיבוא יבוא, העיקר שיהיה בריא. אני כבר משתוקקת להעלות תמונות שלי בהריון. הגוף שלי ישתנה, אני בטוחה שהוא ישתנה. לא תהיה לי ברירה, זה הטבע. אין מה לעשות. כל אישה עוברת את זה. אני לא מפחדת מכלום. אין מה לעשות. אשתדל לחזור לעצמי לאחר מכן".
 
על ההפלה שעברה בשנה שעברה סיפרה: "במאי האחרון הייתי בהריון. ביום הולדת שלי, ב-23 ביולי, התחלתי לדמם ועברתי הפלה טבעית. הייתי בשבוע עשירי, בפועל העובר היה בגודל של שבוע שישי. וזו החוויה הכי הכי קשה שעברתי עד כה. הייתי בדיכאון תקופה די קצרה, והבנתי שצריך להמשיך הלאה, וגם שיתפתי את זה בפייסבוק שלי. כשגיליתי שאני בהריון לא סיפרתי לאף אחד, לאף אחד חוץ מלהורים שלי, אפילו לא לחברים הכי קרובים. חשתתי מעין הרע ומשידברו עלי ויקללו וזה וזה. לא סיפרתי, שמרתי את זה לעצמי, ותראו מה קרה. אני מאמינה שבסופו של דבר יש גורל, ומה שצריך לקרות יקרה".