בית החולים איכילוב סגר את מחלקת צנתורי המוח שלו, בגלל בעיה אישית עם מצנתר מוח בכיר שמשרד הבריאות החליט לשלול את רישיונו בימים אלה לתקופה מוגבלת של שבועות ספורים בלבד. 
 
"זה אסון. היחידה סגורה וכל שבוע מתים בגלל הרופא הזה אנשים, זה קורה כל הזמן, כל שבוע", אמרה ל"מעריב־השבוע" רופאה בכירה המקורבת לנושא בבית החולים.
 
מקור בכיר באיכילוב מסר: "בגלל איש אחד אין פה מחלקת צנתורי מוח. אנשים מתים בגלל זה. אזרחים מגיעים במצב הדורש צנתור ומטלטלים אותם לבתי חולים אחרים. האיש מטורף. כולנו מנסים להעיף אותו מכאן כבר שלוש שנים. הוא צועק על כולם, לא עונה לטלפונים, צועק על מתמחים, מנתק לאנשים טלפונים בפנים. אפס אפסים. באיזשהו שלב הרופא הזה צרח גם על מנהל בית החולים פרופסור גבי ברבש (המנהל הקודם של בית החולים איכילוב - א"ב). המצנתר הזה אמר לברבש שהוא ידאג להעיף אותו מהנהלת בית החולים. הוגשו נגדו קבילות לבית המשפט".
 

המקור הוסיף: "יש ועדה של משרד הבריאות שיושבת על הנושא שלו זה שנה. מנהל בית החולים פרופסור רוני גמזו מחכה עכשיו להעיף אותו. הוא ממתין לאישור של משרד הבריאות לעשות את זה. השיא היה כשילד מעפולה הגיע עם כאבי גב וחולשה ברגליים והיה זקוק לצנתור, והוא סירב. אחד הרופאים בבית החולים החליט להעביר את הילד להדסה, שם הילד טופל. זה לאחר שהוא טולטל במצב קשה כל הדרך מתל אביב לירושלים", דברי המקור.
 
תגובת בית החולים איכילוב: "המחלקה נסגרה בגלל בקשה של הנהלת בית החולים בעקבות תלונות על העומד בראשה".המנהל הנכנס של בית חולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, שמאז כניסתו לתפקיד, פועל ללא לאות לפתיחת מחודשת של מחלקת צנתורי המוח שנסגרה כבר באוקטובר 2014 אמר למעריב השבוע:  "לצערי הרב המחלקה נסגרה וזה נורא". עד לסגירת הגילון לא הגיעה תגובתו של משרד הבריאות.