הסטטוס ממשיך לעורר סערה: טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר (חמישי) לסטטוס שפרסם אתמול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הולדת נכדתו השלישית, בתכניתם ברדיו eco99fm. "הדרך המוזרה ביותר שבה אי פעם בישר מישהו שנולד לו נכד או שנולדה לו נכדה. למה להיות כל כך חמים?", אמר אביעד. טל הוסיף: "הוא כתב את זה בפריזר בין הסנפרוסט של האפונה לגרגרי חומוס".



"זאת כבר התקדמות כי במשך שנים בביוגרפיה של ביבי לא היה מוזכר שיש לו בת מנישואים קודמים", אמר טל בניסיון להתבונן על הצד החיובי של הדברים. "תמיד רק יאיר ואבנר", הוסיף אביעד.



 



לדבריהם ניתן היה לתמצת את הסטטוס של נתניהו במילים: "הפכתי היום לסבא שוב". לדברי אביעד נתניהו לא יכנה את עצמו "סבא", "זה תסביך הנעורים השקוף ותסלחו לי הפתטי שלו", הוסיף אביעד.

כזכור, נתניהו הודיע אתמול ברשתות החברתיות שבתו, נועה רוט, ילדה בת. מדובר בילדתה השלישית של בתו בת ה-36, מנישואיו הקודמים של ראש הממשלה.

רוט, נשואה לאיש ההיי טק דניאל רוט, ומנהלת אורח חיים יהודי-חרדי למהדרין. לאחרונה, פורסם במעריב כי היא ומשפחתה, בהם שני בניה הגדולים שמואל ודוד רוט, עברו לחיות בשכונת מאה שערים שבירושלים, המזוהה עם הקהילה החרדית.

"שרה ואני שמחים שלבתי נועה נולדה בת, אחות לשמואל ודוד ואחיינית ליאיר ואבנר. האם והבת מרגישות בטוב, ואנו שמחים על משפחתנו המתרחבת", נכתב בהודעתו החגיגית של נתניהו - ששוהה בימים האחרונים באירופה. זה נכון, שרה נתניהו היא סבתא חורגת לשלושה, בעוד שיאיר ואבנר, ילדיהם המשותפים, בתפקיד הדודים.