חשד לרצח בתל אביב:  צעירה בת 18 נמצאה היום (חמישי) כשהיא דקורה, ללא רוח חיים בחדר המדרגות שבביתה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. על גופתה נמצאו סימני אלימות קשים. החשוד במעשה נמלט וכוחות גדולים של משטרה מנהלים אחריו סריקות ואף הציבו מחסומים במטרה לאתר אותו. 



הצעירה נרצחה בדקירות סכין, סמוך לכניסה לדירת מגורי משפחתה, בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. החשוד בדקירה נמלט כאמור מהזירה וכוחות גדולים של משטרה ניהלו אחריו מצוד בין חצרות הבניינים הסמוכים. מתחקור ראשוני עלה כי הצעירה שישבה בבית משפחתה קיבלה לפתע שיחת טלפון אותה ביקשה לנהל מחוץ לדירה. בדיוק ברגע שבו פתחה את הדלת ויצאה אל חדר המדרגות התנפל עליה צעיר שהיה חמוש בסכין, דקר אותה באכזריות ונמלט מהמקום בריצה. אחותה שהייתה עמה בדירה ושמעה את הצעקות פתחה את דלת הבית ולאחר שהבחינה במנוחה הזעיקה מיד את המשטרה וצוותי מד"א למקום.



במשטרה בדקו את מכשיר הטלפון של הצעירה במטרה לבדוק האם יש קשר בין שיחת הטלפון שניהלה לבין החשוד ברצח.



כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה



פאראמדיק מד"א, איקו מנשה, שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 20 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעות שלה היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". 



זירת הרצח בתל אביב. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בתל אביב. צילום: דוברות המשטרה



הבוקר הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מואיסיי ביניאשווילי, בן 76 מבת ים, בגין רצח אשתו, מלכה ביניאשווילי בת ה-69. מכתב האישום עולה כי הרקע לרצח האכזרי הוא זעמו של הבעל על אשתו, על כך שהפריעה לו לצפות במשחק טניס בטלוויזיה. הפרקליטות ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 



כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שרית שמש מפרקליטתו מחוז תל אביב, מגולל כיצד בני הזוג נישאו בשנת 1955 ונולדו להם שלושה ילדים. בינואר 2016, התפתחה ביניהם מריבה, סביב הסכמתה של ביניאשווילי לקחת חלק באירוע יום הולדת של אבי כלתם, שהתקיימה במסעדה שאינה כשרה. 



זירת הרצח. צילום: אבשלום ששוני
זירת הרצח. צילום: אבשלום ששוני



יום לאחר האירוע, פרץ בין השניים ויכוח בנושא, בזמן שביניאשווילי צפה בדקות האחרונות של אליפות אוסטרליה בטניס, בטלוויזיה בסלון הדירה. על פי כתב האישום, "הנאשם זעם על המנוחה שהיא עונה לו ומפריעה לו לצפות במשחק ורצה להשתיקה, אך המנוחה המשיכה לשוחח עם הנאשם. בשל כך, חמתו של הנאשם בערה בו, ואז גמלה בלבו ההחלטה להמית את המנוחה".