שדרנית הקווים לשעבר, בקי גריפין, שהאשימה השבוע את כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' בהטרדה מינית, בפוסט בפייסבוק שהעלתה, אמרה הערב (שישי) לחדשות ערוץ 2: "הפוסט מדויק, הבן אדם עקב אחריי ובגלל שזו נורמה - אין מקום להתלונן".



עוד אמרה גריפין על האירוע בו לטענתה ברקוביץ' הטריד אותה: "אני העפתי אותו ממני" וכשנשאלה מדוע לא הלכה להתלונן במשטרה באותו הרגע אמרה: "מה אני אלך עכשיו, בשלוש בלילה להגיש תלונה במשטרה? אייל ברקוביץ' כוכב על, ברור שלא יאמינו לי". גריפין התייחסה לכך שבשיח הציבורי יש יותר התייחסות להטרדות מיניות, לאור פרשת ינון מגל, משה אבגי וסילבן שלום: "נשים לא מוכנות לשתוק יותר. המשפט הציבורי עובד והמשפט הקונבנציונלי לא".



עוד אמרה גריפין כי היא מוכנה להוכיח שהיא דוברת אמת: "אין לי בעיה, אני אלך לפוליגרף. כמה עוד אפשר שאנשים כאלה ימשיכו להיות בעמדות שהם משמשים מודלים לאנשים?". אייל ברקוביץ' פרסם תגובה ואמר כי מדובר בעלילת שווא של בחורה שמחפשת פרסום.



גריפין. צילום: פלאש 90
גריפין. צילום: פלאש 90



כזכור, בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה היא כתבה: "הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים -- במקום הומה אדם -- ומן הסתם העפתי אותו ממני. הוא המשיך, וניסה לגרום לי לעזוב את המקום כדי ללכת איתו לחדר שלו בבית מלון כי הוא היה לדבריו "מת לקרוע לי ת׳צורה".



"אני מוכרחה לציין", הוסיפה גריפין, " שעד אותו ערב לא הייתה לי שום היכרות מוקדמת עם האיש שבעיניי דוחה מכל מבחינה. הוא גם היה כבר נשוי. מעבר לכעס מהחוצפה המטורפת -- הרגשתי בעיקר עלבון והשפלה. מי הוא חושב שהוא? חתיכת אפס". לדברי שדרנית הקווים לשעבר, מעשיו של איש הכדורגל הם פליליים: "היה ברור שהוא חי בתחושה שהכל מותר ומגיע לו. הוא מעל כולם וגם מעל החוק. כי כן, מה שאייל ברקוביץ׳ עשה לי -- זו עבירה פלילית. וברור לכם, שאני לא היחידה, נכון?איכס. להקיא".



גריפין סיימה את דבריה בעקיצה מקצועית לכיוון כדורגלן העבר, וציינה: "אם כבר אפס, אז מתוק שלי, שמעתי את התכנית שלך פעם אחת ברדיו בלבד -- לצרכי עבודה. זה לא יקרה יותר כי אני לא אתרום כלום לדבר שאתה מרוויח ממנו כסף. אבל, כדאי שתדע שאתה יוצא טמבל כל פעם מחדש. קוראים לו Lebron James, לא Levron".