שיפור נוסף חל היום (ראשון) במצבה של שרה (שרי) שפרלינג בת ה-23, פצועה מתאונת "אוטובוס הדמים", המאושפזת בבית חולים אסף הרופא. שפרנלינג נפצעה קשה בתאונת האוטובוס וידה נקטעה וחוברה מחדש לאחר ניתוח מורכב של כעשר שעות.



שפרלינג שבה היום להכרה וכעת היא נושמת בכוחות עצמה. מצבה מוגדר בינוני ויציב. משפחתה של שפרלינג נמצאת כל העת ליד מיטתה בתורניות 24 שעות ביממה. האם דיברה עם הבת גם כשהיתה ללא הכרה." אני מחבקת אותה, שולחת לה נשיקות ואומרת תהילים", סיפרה האם, דינה שפרלינג.



החתן המיועד שלה שלו היתה אמורה להינשא בעוד כשבועיים מגיע אף הוא לבית החולים מצויד בעוגיות ומחזק את יתר בני המשפחה. "הוא מחכה לה", אמרו בני המשפחה. "הוא אדם חזק" הוסיפה האם.



אחותה של שפרלינג, ברכה (ברכי) בת ה-16, שישבה ליד שרה באוטובוס בעת התאונה, עדיין סובלת מפחדים ומסרבת לנסוע באוטובוס אך השבוע כבר חזרה ללימודים בבית הספר.



"אנחנו חושבים כיצד לסייע לה כי היא בטראומה אחרי מה שחוותה ומה שראתה", אמרה האם דינה שפרלינג. "אנחנו מקבלים תמיכה עצומה, רבים מתפללים להחלמתה של שרה. אנחנו לא לבד. כל עם ישראל איתנו. ברוך השם שרה התעוררה ואכלה. אחותה האכילה אותה. היא עדיין חלשה והדרך ארוכה".



שרה נתניהו ויעקב ליצמן מבקרים את הפצועה שרה שפרלינג. צילום: אסף הרופא
שרה נתניהו ויעקב ליצמן מבקרים את הפצועה שרה שפרלינג. צילום: אסף הרופא