הרצח של הצעירה הילי סובול ז"ל, שאירע לפני כשבוע בתל אביב, בוצע ככל הנראה באמצעות אולר, כך עולה היום (חמישי) ממצאי נתיחת גופתה של המנוחה. בעקבות הממצאים, שבו החוקרים לזירת הרצח תוך שהם מסתייעים בבן משפחתה של האם. כפי שפורסם במעריב לפני יומיים, החוקרים נכנסו לדירה וביצעו חיפוש נוסף, תוך שהם מסתמכים על צו חיפוש שני.



לפני כיומיים נלקחה שירי סובול, החשודה במעורבות ברצח אחותה התאומה הילי, לבדיקת הסתכלות, זאת בהמשך לבקשת בא כוחה עו"ד גיל פרידמן. בתום הבדיקה הוחזרה שירי למעצר. קודם לכן נחשף במעריב כי על גופתה של הילי נמצאו למעלה מ-30 דקירות. הדבר מצביע לכאורה על הטירוף שאחז ברוצח או ברוצחים. במשטרה מאמינים כי ממצאי בדיקת ההסתכלות יסייעו בפענוח של פרטים העלומים בפרשה עדיין.


האחות דיווחה על הרצח


כזכור, היתה זו שירי שדיווחה על הרצח למשטרה, אלא שבהודעתה הראשונה טענה כי אחותה יצאה לנהל שיחה מבעד לדלת ביתם בשכונת נחלת יצחק בתל אביב ולפתע שמעה צעקות. כשהביטה מהעינית ראתה את אחותה שרועה בתוך שלולית דם. לדבריה היא פחדה והזעיקה את המשטרה ואת מד"א. בזמן שמסרה את הדיווח למשטרה, צילמה שירי את זירת הרצח וכן את הניידות שצבאו על הכביש הסמוך לביתם ואת התמונות האמורות מלוות בכתובים שלחה לחברה טובה שלה כשהיא מציינת "דקרו את הילי".




שירי סובול, החשודה ברצח אחותה. צילום: פלאש 90



שירי טענה כי לא ראתה את הרוצח, אולם העריכה כי הוא נמלט בין הבניינים וכוחות גדולים של משטרה ערכו סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשוד. כשצוות החוקרים החליט לעלות לדירה כדי לפתוח בחקירה ובגביית עדויות, הוא נחשף לשינויים וסתירות בגרסתה של שירי, מה שהעלה חשד כי הפרטים שמסרה בתחילה אינם נכונים. בחיפוש בדירה נמצא גם כלי הרצח ואז אמרה האחות כי בן זוגה ביצע את המעשה והיא רק אפשרה לו להיכנס לדירה חזרה, סייעה לו בשטיפת כלי הרצח והחלפת הבגדים. "אני לא רצחתי את אחותי, אני אוהבת אותה", אמרה גם בבית המשפט.



בינתיים, ממשיך ערן דוד, בן זוגה של שירי והחשוד ברצח של הילי, לשמור על זכות השתיקה, וזאת אחרי שתחילה מסר גרסה ראשונית חלקית. במשטרה מעריכים עתה כי ניסיון של הילי המנוחה להפריד בין אחותה התאומה לבן זוגה הוא המניע העיקרי לרצח. נודע כי למרות כוונות המשטרה לקיים עימות בין שני החשודים מתעקש פרקליטה של החשודה שלא לאפשר את קיומו של העימות נוכח מצבה הנפשי הקשה.