העבריין איתן חייא, המכונה "הסנדק הישראלי", נשלח ל-20 שנות מאסר, לאחר שהורשע בסחיטה באיומים, עבירות אלימות והלבנת הון. כתב הפלילים בוקי נאה סיפר לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה": "איתן חייא גדל ברמת גן. הוא היה מ'החבר'ה הטובים' ברמת גן, עוד לפני שהמציאו את כנופיית רמת עמידר. הוא נסע לאמריקה ונהיה ראש המאפייה הישראלית בארצות הברית, כך כינה אותו בית המשפט. כל מי שהעיד נגדו כאשר הוא הלך לבית סוהר, מת אחרי זה בארץ, נרצח בתרגילים הכי יפים, לא סתם שיורים לך כדור בראש אלא שהמכונית שלך עולה באוויר תוך כדי נסיעה או מחכים לך בקרן רחוב ודופקים בך כדור. ככה מתו חמישה אנשים שהעזו להעיד נגדו".




"כשחזר לארץ הוא התמקם בקומה ה- 35 של מגדלי 'דאבל-יו' בפרוייקט מגדלי 'יו', הייתי אצלו בבית", המשיך נאה. "הוא ישב עם הרבה מאוד הילה, גם על הדור הבא שלו - הבן ערן חייא, שהוא היורש. לבן יש הילה יותר גדולה מאביו, והוא נחשב היום לאגדה הכי מפחידה בעולם התחתון. כל השמירה שהייתה בשבוע האחרון על השופט גורפינקל, הייתה בגלל שהוא עושה כל מיני פטנטים. בן כהן הגדול פוצץ וכולם חושבים שזה הבן של חייא. אגב, אימא של איתן חייא, בת 80 פלוס, מתאמנת במכון כושר בכפר המכבייה, אישה נחמדה מאוד".

"כל מי שחייא חשב שהתרועע עם אשתו בזמן שהיה במאסר, ניסו להרוג אותו, ולא הצליחו", ציין נאה. "הפיצוצים האחרונים שהיו, זה גם כן קשור לסיפור הזה. בזמן שחייא ישב בכלא בארצות הברית, ה-FBI העבירו הקלטות למשטרת ישראל, שבהן אשתו של איתן חייא מדברת עם קצין במשטרה. מההקלטות האלה הבינו שיש לו איתה יחסים. זה אדם שהיה קצין חקירות הכי נחשב בתל אביב והעיפו אותו להיות סוהר באבו כביר. מזלו של אותו קצין שאיתן חייא לא הרג אותו, כי האגדה אומרת שהוא הרג את כולם".