תיעוד ממועדון "הבלוק": מצבה של מושית פישר, הצעירה בת ה-23, שנאבקה על חייה ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים איכילוב, לאחר שהתמוטטה מהרעלת סמים קשה במועדון בתל אביב, משתפר מיום ליום. רק בשבוע שעבר היא יצאה מכלל סכנה ושוחררה מהאשפוז במחלקת מיון לאחת המחלקות הפנימיות בבית חולים איכילוב. במקביל לכך, החקירה אודות נסיבות המקרה עדיין מתקיימת במשטרה. סרטון שנחשף הערב (ראשון) בחדשות ערוץ 2 יכול אולי לשפוך אור על הפרשה. 
בסרטון שפורסם נראית הצעירה בעת הבילוי במועדון ולפני שהתמוטטה והובהלה לבית החולים. ניתן לראות את מי שרקד עמה מביא לה את בקבוק המים שכמעט והוביל למותה. היא רוקדת עם חבריה על הרחבה, הם נותנים לה את הסם שהוגדר לפי כתב האישום כ-Mdma, ומושית שותה. כעבור כמה דקות רואים אותה מתעלפת.

 

אמה סיפרה: "היא מחייכת אליי"

כאמור, מושית נמצאת בהכרה מלאה ועדיין מטופלת בבית החולים, זאת לאור הפגיעה שעברה מהרעלת סם שהמשטרה עדיין חוקרת כיצד הגיע לגופה.

אמה של מושית, צופיה פישר, שצמודה למיטת בתה מאז שהובהלה לבית החולים, סיפרה אמש על מצבה: "היא מחייכת אליי ואני רואה שיפור. יש גם שיפור בתפקודי הכבד והכליות שלה". 
כזכור, בתחילת החודש התמוטטה מושית בעת שבילתה במועדון "הבלוק" בתל אביב. חבריה הזעיקו את מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים "איכילוב" בעיר, שם היא כאמור עדיין מאושפזת. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה. בית החולים הזעיק את המשטרה שבדקה את הטלפון שלה והחלה בחיפושים אחר החשודים במעשה.