גל החום השרבי החל היום (שני) בזינוק בטמפרטורות ובמשבי רוחות חמות. השרב יימשך גם מחר ומחרתיים ורק בחמישי לפנות בוקר הוא יישבר.



החזאית התורנית בשירות המטאורולוגי בבית דגן, עליסה רזי מסרה שהיום משעת הבוקר היתה עלייה חדה בטמפרטורות, בעיקר במישור החוף ובשפלה ומזג האוויר היה חם מהרגיל עד שרבי.



חם מאוד היה באילת ובעין גדי עם 33 מעלות ובבקעת הירדן נמדדו 32 מעלות. במישור החוף הטמפרטורות הגיעו ל-29 מעלות. גם מחר תחול התחממות קלה ויהיה שרבי עם משבי רוחות חמות במהירות של 40-30 קמ"ש, בעיקר באזור הצפון ובהרי המרכז.





התחזית להמשך השבוע



השרב יימשך גם מחרתיים, כאשר שוב יהיה חם מאוד עד שרבי על רקע משבי רוחות. במקביל, גם תהיה עננות. בשירות המטאורולוגי ציינו שהשינוי יחל רק ביום רביעי בשעות הלילה המאוחרות.



בחמישי בבוקר תהיה ירידה משמעותית של עד 10 מעלות בטמפרטורות, בעיקר באזור מישור החוף ואף צפוי גשם מקומי. בשישי בבוקר יהיה מעונן חלקית והטמפרטורות יהיו ממוצעות לעונה.



החום הכבד הבריח רבים לחופי הרחצה במהלך היום. בשעות אחר הצהריים נראו צעירים לצד משפחות עם ילדים, שהגיעו לחופי תל אביב. "אין כמו הים ביום שרבי", סיפרה עמית, שמתכננת גם מחר להגיע לאחר עבודתה לים. גם תושבים ותיקים הגיעו היום לחופי הרחצה, אבל בעיקר בשעות הבוקר. הצפי הוא שהחופים יהיו שוקקים במתרחצים גם מחר ומחרתיים.



מבלים על חוף הים בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
מבלים על חוף הים בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני



החלה עונת הרחצה בתל אביב? צילום: אבשלום ששוני
החלה עונת הרחצה בתל אביב? צילום: אבשלום ששוני