שוטרים במחלקה לזיהוי פלילי במרחב דן במשטרה ניסו לשים שוטר ותיק אחר באותה מחלקה ללעג, כאשר הפיקו סרטון שכוונותיו קומיות בסגנון הדאעש, שעורר מבוכה גדולה בצמרת המחוז והמשטרה. בסרטון שצילמו השוטרים במחלקה לזיהוי פלילי (מז"פ) של מרחב דן במשטרה, הם מתעדים לכאורה הדמיה של עריפת ראש בסגנון דאעש, כאשר הדמות שלכאורה עורפים את ראשה, שוטר באותה מחלקה, הנה דמות מחופשת. הסרטון עלה לקבוצת פייסבוק פנימית של אותם שוטרים, ולאחר מכן דלף בין כל שוטרי מרחב המחוז ואף הגיע עד למפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שראה את האירוע בחומרה רבה.
לפני כשבועיים, צילמו השוטרים במשרדם במרחב דן סרטון המתעד עריפת ראש בסגנון הדאעש, כאשר כל כוונתם היתה לכאורה לבזות וללעוג לשוטר ותיק אחר באותה מחלקה, אשר נראה כשראשו לכאורה מתמלא דם בעורפו ופניו מטושטשים כאילו לאחר עריפה. הסרטון עלה בקבוצת פייסבוק פנימית, דלף משם לקבוצות וואטסאפ של השוטרים והגיע אל מפקד היחידה. לאחר בחינת הנושא, מפקד היחידה העביר אותו לידיעת מפקד המחוז, ניצב אדרי.
 

ניסיון הלצה

במהלך השבועיים האחרונים מאז עלה הסרטון לראשונה, ניהל ניצב אדרי שני דיונים פנימיים בעניין, וכן פעל מול מחלקת המשמעת של המטה הארצי כשהוא מציין כי הוא רואה את המעשה בחומרה רבה ומבזה את המרחב, המחוז והמשטרה כולה. זאת במיוחד לנוכח העובדה שהוא צולם במשרדי המשטרה, שעל קירותיהם תלויים מדיו של שוטר. גורמים במשטרה מציינים: "גם אם היה בזה ניסיון הלצה, למעשה, הוא מביש, רדוד ואינו מתאים לאנשים בוגרים, במיוחד שיש בו משום איום כביכול גם על השוטר שבו רצו לפגוע".

דוברת מחוז תל אביב סגן ניצב הילה חמו מסרה: "מדובר בסרטון שצולם על ידי השוטרים. התנהגות זו אינה עולה עם הנורמות, הערכים וכללי ההתנהגות המצופים משוטרים. לפיכך, יינקטו סנקציות פיקודיות ומשמעתיות כלפי כל אחד מהמעורבים במעשה חמור זה. אנו מצרים על התנהגות חסרת האחריות של השוטרים הפוגעת בתדמית הארגון כולו".