התאונה הקטלנית על כביש 6: מותה של הילה מיכלי נחמן בת ה-36 מקרית טבעון בתאונת פגע וברח אמש על כביש 6, הותיר את בני משפחתה וחבריה כואבים והמומים. מיכלי הייתה אמורה לשוב השבוע לעבודתה כגננת, לאחר שסיימה חופשת לידה, אך התאונה הקשה קטעה את התוכניות. היא הותירה אחריה בעל - שמעון, ושלושה ילדים.

אורי רז, חבר של משפחתה מיכלי, סיפר היום (רביעי) למעריב-אונליין על ההיכרות עם מי שהייתה עבורו מודל ודוגמה למצוינות. "הכרתי את הילה 25 שנה, היא הייתה אשה מדהימה והיא גידלה אותי, דמות לחיקוי והערצה". הילה הצטיינה בהכל, היא אימנה ילדים בכדור-מים והייתה שחקנית נבחרת. כמו כן היא הייתה אמא למופת לילד בן שלוש ושני תאומים בני שלושה חודשים. היא השיגה את מה שרצתה ועשתה הכל במצוינות, גם את הלימודים בראיית חשבון".

על התאונה אמש סיפר: "הילה, אמה והילדים שלה היו בארוחת ערב אצל אחותה. בדרכם חזרה על כביש 6, לפי מה שהבנתי, מישהו חתך אותה, האוטו הסתובב ונתקע במעקה ההפרדה. הבנתי שנפגעה עוד מכונית או שתיים וכולם היו בסדר בתוך הרכב. אז התחיל לעלות עשן והילה היא בחורה שעושה, אז באופן מידי היא יצאה מהרכב. אמא שלה עזרה לה להוציא ילדים מהרכב ושמה אותם במקום בטוח. המשיך ללצאת עשן מהרכב והילה רצה לנסות לפתוח את הדלת מהצד של אמא שלה. באותו הרגע הגיעה מכונית, פגעה בה וזה בעצם הייתה הפגיעה הקשה. הבנתי שבמשך דקות ארוכות אף אחד לא עצר וכולם המשיכו לנסוע. הנהג לא עצר להגיש עזרה וחבל כי יכול להיות שהתוצאה הייתה שונה, אך הוא יצטרך לחיות עם זה". עוד הוסיף: "אתם יכולים לתאר מה עובר על המשפחה. זו משפחה חזקה ותומכת, יש להם תמיכה של חברים ואין לי ספק שיהיה בסדר". 

הנהג החשוד הכחיש כי הוא הנהג הדורס


מוקדם יותר במהלך הבוקר, נהג הרכב שהסגיר עצמו אתמול למשטרה, אמנם קשר עצמו בחקירתו למקום התאונה, אך הכחיש את החשדות כי הוא זה שפגע בהילה מיכלי, תושבת קרית טבעון בת ה-36 וגרם למותה. בעקבות הדברים החליטו במשטרה להשאירו במעצר ולהביאו כבר הבוקר בפני שופט, זאת על מנת לבקש את הארכת מעצרו. 

 
כזכור, בתאונה שאירעה אתמול, נפגעה מיכלי מרכב בשעה שירדה לשול הדרך ויצאה ממכוניתה. לאחר מצוד שביצעה המשטרה, אותר החשוד כנהג הפוגע, גבר כבן 60 מחדרה. כאמור, הוא הסגיר עצמו למשטרה ונחקר על ידי בוחני התנועה של משטרת ישראל. התאונה הקטלנית אירעה סמוך למחלף חרשים לכיוון צפון. כאשר הנהגת יצאה מהרכב, בעת שהיה בשול הדרך, רכב אחר פגע בה ועזב את המקום.
 
הלווייתה של מיכלי תצא היום בשעה 15:30 מקרית טבעון. 

זירת התאונה, אמש. צילום: חטיבת דובר המשטרה