רמי לוי, בעלי חברת "רמי לוי שיווק השקמה" וכן חברת התקשורת הסלולארית, הוא אחד מבכירי החברה הציבורית שנחקרו שלשום במשטרה בחשד לעבירות בתחום אבטחת מידע וכן שימוש במידע אישי של לקוחות חברת הסלולאר לצרכים אישיים ולצרכי מעקב באמצעות מערכת איכון על מכשירי הטלפון הניידים אחר עובדים בחברות בבעלותו. החקירה אגב, מתנהלת בשיתוף פעולה בין המשטרה לרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע במשרד המשפטים 

חקירת המשטרה החלה בעקבות פוסט שפרסם עובד החברה לשעבר אלון אלקנה, נגדו לכאורה הוגשו תלונות על ידי בעלי החברה כבר בחודש ינואר. באותו פוסט טען אלקנה כי הרשת מתנהלת בצורה פלילית לכאורה כשמידע של לקוחות ובעיקר של עובדים מוצא ממערכת לאבטחת מידע כל זאת לטובת מעקבים אחרי העובדים. בתגובה לטענות העלה רמי לוי את תגובתו אז כי אלקנה גנב ממנו סחורה וכספים בעת שעבד בחברה וכעת הוא מנסה לכאורה לסחוט אותו.
במשטרה אישרו שלשום את דבר החקירה של בכירים בחברה הציבורית ומיד לאחר מכן נודע כי מניית רמי לוי סיימה את המסחר בבורסה שלשום בירידה של כ-3%.


נודע כי במשטרה חוקרים את החשד לפיו רמי לוי, ובכירים בחברה בבעלותו היו נגישים למאגר המידע שקיים במסגרת הפעלת חברת סלולאר ובכללו רשימת לקוחות, פרטים מזהים, כתובות ומידע מסווג ועשו בו שימוש לצרכי מעקב אחר עובדים ולקוחות אחרים. לטענתו של אלקנה, לוי ובני משפחתו היו נגישים באופן תכוף לאותו מידע רגיש שאמור היה להיות מאובטח על פי החוק ובכך הפרו לכאורה את הוראות החוק בעניין זה. 
 
מהרשות למשפט וטכנולוגיה נמסר כי "בעניינה של חברה ציבורית הנסחרת בבורסה מתנהלת חקירה משותפת של משטרת ישראל ושל הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע במשרד המשפטים (רמו"ט). מעורבותה של רמו"ט קשורה להיבטי החקירה הנוגעים לשימוש במידע אישי. בשלב זה לא נוכל להתייחס לפרטים נוספים".
בשבועות האחרונים התראיין אלקנה בכלי התקשורת וטען . "לחברת סלולר יש יכולות מעקב וחדירה לפרטיות של אנשים כמו לשב"כ. או אם לדייק, המשטרה ושב"כ באים לחברות הסלולר עם צו שופט ומבקשים פירוט שיחות, איפה הלקוח היה, איפה הוא הלך. "מה שאני הולך להגיד קל לבדיקה: ברמי לוי שיווק השקמה והתקשורת עשו במשך ארבע שנים שימוש קבוע לצרכים אישיים במערכות האלה. כשלאופיר (אטיאס) יש פריצות בבית, הוא הוציא ניטור על כל העובדים באותה השבת של הפריצה. כשרמי היה צריך מידע על אנשים ספציפיים, הוא היה פונה לאדם שאמון על המערכות האלה ומנחה אותו להוציא (מידע)... (על) עובדים של החברה ואנשים מבחוץ שהיו לו דין ודברים איתם. אופיר היה עושה בזה שימוש ברמה שבועית במערכות הביטחון של החברה".

בהודעת הבורסה שפרסמה החברה נכתב כי "החברה מתכבדת לדווח, כי אמש נודע לחברה על חקירת משטרה המתנהלת כנגד חברת רמי לוי תקשורת בע"מ (חברת בת בבעלות מלאה) בגין שימוש, לכאורה, שלא כדין במערכת מניעת הונאות של חברת הבת. במסגרת החקירה זומנו מספר בכירים בחברת הבת לרבות מנכ"ל החברה מר רמי לוי ודירקטור בחברה מר אופיר אטיאס האחראי על תחום התקשורת בחברה. נציגי החברה שיתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל ומסרו למשטרת ישראל את כל הראיות והמסמכים שביקשה. מר לוי שוחרר בסיום החקירה. מר אטיאס ועובד נוסף של חברת הבת שוחררו, בהסכמתם, בתנאים מגבילים על ידי בית המשפט.
לטענת החברה לא נעשה כל שימוש במערכות המידע שאינו בסמכות ו/או שאינו כדין. החברה סומכת ידיה על גופי החקירה כי יסיימו חקירתם בהקדם וכי מלאכתם תעשה נאמנה".