הנהג החשוד בדריסה יוסי כהן הוא מנכ"ל סוכנות רכב של UMI. כהן משמש כמנכ"ל "כהן מוטורס ובניו", חברה שפועלת ב-20 השנים האחרונות ומשווקת בין היתר את רכבי ג'נרל מוטורס, איסוזו וקדילאק. לחברה סוכנויות רכב ומוסך מורשה בפתח תקווה ובחדרה.



כך נודע היום לאחר שהובא להארכת מעצר הנהג הפוגע יוסי כהן, בבית משפט השלום בפתח תקווה, לאחר תאונת הפגע וברח אמש בכביש 6, שהרגה את הילה מיכלי נחמן, אם לשלושה ילדים, אשר יצאה מרכבה על מנת להוציא את ילדיה ואת אמה, כיוון שהתנגשה במעקה הבטיחות. קרוביה, שהגיעו לדיון, חיכו לרגע שבו הוא נכנס לאולם. הנאשם כיסה את ראשו, כאשר בשלב זה פרץ עימות בינו לבין קרוביה של הילה, שהטיחו לעברו: "רוצח, איך אתה יכול להפקיר פצועה בכביש? אתה לא מתבייש? הפקרת אותם שם, איך היה לך את האומץ להכחיש? אם רק היית עוצר אולי היית יכול גם להציל אותה? רצחת אמא לשלושה ילדים. השארת אותם יתומים קטנים. אתה פשוט פושע. אנחנו נרדוף אותך כל החיים. מנוול. תראה את הפרצוף שלך?"

כזכור, נהג הרכב הסגיר עצמו אתמול למשטרה, וקשר עצמו בחקירתו למקום התאונה, אך הכחיש את החשדות כי הוא זה שפגע בהילה מיכלי, תושבת קרית טבעון בת ה-36 וגרם למותה. בעקבות הדברים, החליטו במשטרה להשאירו במעצר ולהביאו כבר הבוקר בפני שופט כבר היום. הלווייתה של מיכל מתקיימת בשעה זאת, כשמאות חברים ובני משפחה מגיעים לחלוק לה כבוד אחרון. מעצרו של הנהג הוארך על ידי השופט בארבעה ימים

דוד ברוכי, פרמדיק מגן-דוד אדום, שהגיע אמש למקום התאונה: "סמוך לשעה 21:00 קיבלנו קריאה על תאונה קשה בכביש 6. כשהגענו למקום ראינו אישה בשנות ה-30 לחייה מוטלת על הכביש עם פציעה רב מערכתית. ניסינו לבצע בה פעולות מצילות חיים אך לבסוף נאלצנו לקבוע את מותה במקום. לא פינינו אותה לבית חולים. במכונית היו שלושת ילדיה ואמה וגם אליהם התייחסנו. הם היו מאוד נסערים, בוכים, לצערנו מקרה קשה ועצוב".

אורי רז, חבר של משפחתה מיכלי, סיפר היום (רביעי) למעריב-אונליין על ההיכרות עם מי שהייתה עבורו מודל ודוגמה למצוינות. "הכרתי את הילה 25 שנה, היא הייתה אשה מדהימה והיא גידלה אותי, דמות לחיקוי והערצה". הילה הצטיינה בהכל, היא אימנה ילדים בכדור-מים והייתה שחקנית נבחרת. כמו כן היא הייתה אמא למופת לילד בן שלוש ושני תאומים בני שלושה חודשים. היא השיגה את מה שרצתה ועשתה הכל במצוינות, גם את הלימודים בראיית חשבון".

בני המשפחה זעמו על סנגוריו של הנהג ואמרו: "איך הוא אומר שהיא ירדה לכביש? בגלל זה צריך לדרוס ולהפקיר אותה. תראו את הילדים שלה, אלה התמונות שלהם. הם עכשיו יתומים מאמא. אתם מגינים על האיש שהרג את האימא שלהם והפקיר אותה".