פרשת ענבל אור ממשיכה לעורר סערה: צמד מגישי תכנית הבוקר ברדיו eco99fm, טל ברמן ואביעד קיסוס, התייחסו היום (חמישי) לפרשת העלמת המס של יזמית הנדל"ן, ענבל אור, ולשאלת פירוק החברה שלה. השניים לא חסכו בביקורת על סיקור הבכי של אור בדיון בבית המשפט. "למה זה רלוונטי שהיא בכתה? מה העניינים עם הבכי, היא בכתה אז הפסיקו את הדיון", אמר טל שתהה איך יכול להיות שהבכי גרם לקטיעת הדיון.



 



"זה דבר מרגיז מאוד", אמר אביעד והוסיף: "בוא נודה בזה, כשגבר עומד למשפט לא מדווחים על הבכי שלו. הדיווחים על ענבל אור מעצבנים כי ענבל אור היא אישה חזקה כשהיא מצליחה והיא חזקה לא פחות כשהיא נכשלת. הבכי הופך את הכל לעיסה רגשנית שהיא לא רלוונטית ומעצבנת". טל הוסיף: "בא לך לבכות, קחי חבילת טישו כשאת נכנסת לאולם".

"לענבל אור היה שבוע ממש איטי. היא הרגישה כל דקה ודקה", אמר אביעד. השניים חלקו על טענותיה של ענבל אור שאמרה כי מדובר בחברה איתנה. "איך שנופלים עם חברות נדל"ן זו נפילה קשה. הכל בווליום גבוה שמותיר שובל של קורבנות אומללים, אמר טל. "כל עסקי הנדל"ן, המינופים על מינופים, על קבוצות, אם זה קורס, זה קורס ברעש", אמר אביעד וטל הוסיף: "פשוט כמו בניין שקורס".

כזכור, בשבוע שעבר נחקרה במשרדי היחידה החוקרת ברשות המסים. אור הגיעה לחקירה בהמשך לתיאום שנעשה עמה במסגרת שהותה במעצר בית, זאת לאחר שנעצרה בחשד למעורבות בהעלמת מס. ברשות המסים חושדים כי יזמית הנדל"ן העלימה באמצעות עובדים וגורמים בחברתה הכנסות בגובה של עשרות מיליוני שקלים. אור הכחישה את החשדות נגדה ובית משפט השלום בירושלים שלח אותה למעצר בית, תוך הפקדת ערבות עצמית וחתימת ערבים. עוד קודם נשלח למעצר בית סמנכ"ל הכספים של אור, דרור גלעדי, החשוד במעורבות בביצוע עבירות חמורות.