כארבעה שבועות לאחר שאושפזה במצב קשה בעקבות הרעלה קשה מסם במועדון "הבלוק" בתל אביב, התיישבה מושית פישר בחיוך רחב על המיטה במחלקת השיקום בבית החולים איכילוב, כדי להצטלם עם אמה צופיה, דודתה ובת דודתה. "אחרי הרבה רגעים קשים, אנחנו זוכים לקצת נחת", אמרה אמה סופיה והוסיפה: "היום אפילו עשינו צבע בשיער". 

 
מצבה של מושית פישר, הצעירה בת ה-23, שנאבקה על חייה, לאחר שהתמוטטה מהרעלת סמים קשה, משתפר מיום ליום. לפני כשבועיים היא יצאה מכלל סכנה ושוחררה מהאשפוז במחלקת מיון לאחת המחלקות הפנימיות באיכילוב. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה.  
 
בסרטון שפורסם בשבוע שעבר בערוץ 2, תועד האירוע שגרם להתמוטטות של פישר, שם נראית הצעירה בעת הבילוי במועדון ולפני שהתמוטטה והובהלה לבית החולים. בוידאו מתועד במי שרקד עמה כשהוא מביא לה את בקבוק המים שכמעט והוביל למותה. היא רוקדת עם חבריה על הרחבה, הם נותנים לה את הסם שהוגדר לפי כתב האישום כ-Mdma, ומושית שותה אותו. כעבור כמה דקות רואים אותה מתעלפת.

 
 
 

כתב האישום: "מושית שותה ומפרכסת"
 

בכתב האישום שהוגש לפני כשלושה שבועות בבית משפט השלום בתל אביב נגד רפאלי מיכאלי, החשוד כי סיפק למושית את הסם, מיוחסים לו סחר בסם מסוכן, תיווך לסחר בסם מסוכן, ושלוש עבירות של הספקת סם מסוכן. מכתב האישום עולה כי מיכאלי סחר וסיפק לחבריו סמים מסוכנים מסוג Mdma, וקנאביס בכמויות שונות. ביום בו אירע המקרה, לקראת חצות, סחר הנאשם בסם מסוכן ומכר לחברו הוד זכות סם מסוג Mdma בשקית אחת, במשקל שאינו ידוע במדויק. בהמשך הם נסעו למועדון. 

עם כניסתם למועדון, סמוך לשעה 03:00, סיפק הנאשם למושית סם מסוג Mdma בכך שהמיס את הסם בבקבוק שתייה ושתה את תוכנו במשותף עם עימה. כשעה לאחר נטילת הסם, מושית החלה לפרכס, נפלה ארצה, איבדה הכרה ונזקקה לפינוי רפואי על ידי אמבולנס שהוזעק למקום על ידי בעל המועדון. לאחר הגעת צוות מד"א למקום, טען הנאשם בכזב בפני הצוות הרפואי כי מושית צרכה אלכוהול בלבד והכחיש שימוש בסם. רק לאחר שהצוות הרפואי הבהיר לו את חשיבות מתן המידע המדויק, הודה הנאשם כי מושית צרכה סם מסוג Mdma. כתוצאה מנטילת הסם אושפזה מושית במחלקה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, וכאמור, טרם שוחררה מבית החולים. 
 
כתב האישום כולל עוד חמישה אישומים נוספים לפיהם הנאשם סחר, סיפק או תיווך לסחר בסמים קנאביס ו-Mdma ללקוחות שונים במקומות שונים במרכז הארץ, בין היתר, במועדונים "הבלוק" ו"הקומפורט" בתל אביב.


מועדון הבלוק, בו התמוטטה מושית פישר. צילום: אבשלום ששוני