רועי עוז, המוכר יותר כאמן הילדים רוי בוי, התייחס לראשונה לתלונה שהוגשה נגדו בגין איום בנשק על נערים שהפריעו לו ליד ביתו. בשיחה עם "מעריב אונליין" אמר עוז: "אני גר במושב גן חיים. כבר למעלה משנה אני סובל מרעש של בני נוער שמשתוללים בשעות הקטנות של הלילה מתחת לחלון חדר השינה של ילדי, שותים ומעשנים נרגילות, מתפרעים, נוהגים בוונדליזם ועושים מסיבות". עוד סיפר עוז: "פניתי עשרות פעמים למשטרה ודיווחתי שחבורות בני נוער מתקהלות בשעות הלילה ומעירות בבהלה את הילדים שלי. המשטרה מבחינתה ביצעה את המוטל עליה, הגיעה למקום ופיזרה את הילדים. אבל מסתבר שזה לא עזר".  



על התקרית שאירעה ביום חמישי, שבעקבותיה הוגשה נגדו התלונה, סיפר עוז: "בחצות וחצי שוב הגיעו בני נוער ושוב הרעישו. התקשרתי למשטרה והגשתי תלונה. עד 1:30 לפנות בוקר בני הנוער לא התפזרו מהמקום ולכן יצאתי אליהם וביקשתי, אני מדגיש שביקשתי, שיפנו את האזור. הם, בתגובה, הקניטו אותי וצעקו עלי. למזלי הגיעו למקום שוטר קהילתי ושני שוטרים נוספים, שחיזקו את ידי על כך שהייתי מצויד בגז מדמיע. הם בעצמם סיפרו לי על המקרה של גדי ויכמן המנוח, שירד להעיר לבני נוער שהרעישו מתחת לביתו ונדקר למוות. השוטרים הם אלה שטיפלו בבני הנוער ופיזרו אותם מהמקום".

כוכב ילדים


לדבריו, הוא יצא לעבר בני הנוער שהקימו מטרד רעש מתחת לחלון חדר השינה של ילדיו, כשהוא מצויד בגז מדמיע וזאת כדי שיוכל להגן על עצמו אם יותקף על ידם. עוד הוא טען כי הקדמת התרופה למכה לא היתה מיוזמתו סתם, אלא לנוכח עשרות תלונות שהגיש במשטרה בשנה האחרונה נגד בני נוער שהטרידו אותו בביתו. הוא והסיף כי לא אחת הגיעו השוטרים לביתו של עוז על מנת לפזר את הנערים והתריעו בפניו כי בני הנוער ששותים ומעשנים בשעות הלילה הופכים להיות אלימים ומסוכנים ולכן עליו להיות מוגן.



מה אתה לומד מהסיפור הזה?
"אני בהלם מההורים שבמקום לחנך את ילדיהם להתחשבות, בחרו לנסות לפגוע בי ובפרנסה שלי ככוכב ילדים בחמש השנים האחרונות. השוטרים הבינו שלא הייתי עם אקדח. אין לי אקדח, לא רישיון לאקדח ולכן מדובר בתלונת סרק".