למרות החשד הראשוני לפיו האישה שנורתה הערב (שני) למוות למול עיני ילדיה בבאר שבע נרצחה במסגרת חיסול חשבונות, במשטרה לא פוסלים מכלל אפשרות כי מדובר באירוע אלימות ביתית שבוצע לכאורה באמצעות שכיר חרב, שכן בעלה יושב בימים אלו במעצר עד תום ההליכים נגדו בגין כתב אישום שהוגש נגד בחודש אוקטובר 2015 המייחס לו עבירות איומים.



בכתב האישום האחרון שכאמור הוגש לבית משפט השלום בבאר שבע נטען כי במועדים הרלוונטיים שהה בנאשם בבית סוהר שקמה באשקלון במסגרת כתב אישום אחר שהוגש נגדו בגין תלונה שהגישה נגדו רעייתו.



בכתב האישום הנוסף נטען כי במהלך שיחת טלפון שניהל הנאשם עם רעייתו ביקשה ממנו הרעיה שלא יתקשר אליה יותר. "אז איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה, בכך שאמר לה שהוא יפגע בבנם של עבריינים בכדי שהעבריינים יפגעו בה וכן כינה אותה 'זונה שרמוטה' וזאת בכוונה להפחידה או להקניטה", נכתב.



מכתב האישום עולה כי המתלוננת חסמה במכשיר הפלאפון שלה את מספרי הטלפון מהם נהג בעלה להתקשר. הנאשם לא הרפה וב-6 בספטמבר 2015 התקשר אל מכשיר הטלפון של בנם וביקש לשוחח עם רעייתו. "משענתה המתלוננת לשיחה איים עליה הנאשם ואמר לה שירצח אותה ואת אחותה ובעלה ואת ... וכן שיש לו חמישה חודשים, עוד חמישה חודשים הוא משתחרר. הילדים יישארו יתומים, אין לו מה להפסיד, ולא נשאר לו כלום בחיים ואמר לה שהיא שרמוטה זונה וזאת בכוונה להפחידה או להקניטה".



בכתב האישום מתואר מקרה נוסף שבמהלכו שלח הנאשם מסרונים לטלפון של המתלוננת וביקש ממנה לשוחח עימו ממכשיר הטלפון של אימו ששהתה לצד המתלוננת במסיבת יום הולדת בבאר שבע".



במשטרה בודקים את הקשר של בן זוגה של הקורבן לרצח אולם ממשיכים בחקירה גם בכיוונים נוספים כשלא פוסלים את האפשרות לחיסול חשבונות כפי שציינו בעקבות היותו של בעלה עד מדינה כנגד בכיר בפשיעה בבאר שבע.