ג'ודי מוזס,  כוכבת התקשורת ואשת שר האוצר לשעבר, החלה במתקפת ציוצים לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (שלישי). אך אם בעוד רוב המצייצים והמצייצות ציינו את יום האישה בשביל להלל את הישגי הנשים בחברה, לציין את הפערים החברתיים אשר עדיין קיימים בין גברים לנשים ולקרוא לתיקון חברתי, מוזס החליטה לציין דווקא את החסרונות, לראות עיניה, של התלוננות על הטרדות מיניות. ולטעון כי גברים חיים באווירה של טרור ונתונים לסחיטה על ביצוע פעולות יום יומיות, כמו פגישות במשרד ואף שימוש במעלית. 



בנוסף לכך, טוענת ג'ודי כי המגמה הזאת תפגע בסופו של דבר בנשים עצמן, מכיוון שלא יוכלו להשתלב בשוק העבודה באופן שוויוני וחותמת בכך שהיא רוצה "יום אדם לאדם אדם" במקום יום האישה.



כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שמוזס מצייצת ציוצים שנויים במחלוקת. ביום פטירתו של מוטי קירשנבאום, העלתה מוזס סרטון ישן, בו נראה העיתונאי המנוח מתעמת עם בעלה, סילבן שלום, בתוכנית "לונדון את קירשנבאום" ולכתוב: "הצד ההרבה פחות יפה של קירשנבאום כעיתונאי. יותר מתאים לבסטות..אוביקטיביות לשמה".



ג'ודי זכתה לקיתונות של ביקורת ובדרישה להסיר את הציוץ. בין השאר, כתב לה עיתונאי "מעריב" בן כספית: "זה ציוץ מחליא ומיותר. כדאי שתעיפי אותו". אחרים כתבו: "אם הוא בסטיונר, את העגבניות הרקובות בשוק. לא יכולת לחכות עם הציוץ המטומטם הזה?"; "ולחשוב שכמעט היתה אשת נשיא מדינה" וגם: "בתוך תוכי אני מאמין שמישהו כותב במקומך את הציוצים האלה כדי לפגוע בך".




היום החל בכך ששיתפה ציוץ אחר, אשר לועג ליום האישה


לאחר מכן תקפה מוזס את שר החינוך, נפתלי בנט, אשר העלה ציוץ שבירך את הנשים המנהיגות שלצידו ואמרה שהיא לא עושה הבדלה זאת בין נשים לגברים

ולסיום החלה בהבחנות שהיא טוענת שערכה בשיחות רבות בין גברים לנשים